ممنوعیت حضور در مناطق تفریحی و گردشگری مازندران در روز طبیعت

به گزارش یزد بلاگ، خبرنگاران/مازندران معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران از ممنوعیت تردد و حضور در اماکن تفریحی، گردشگری و ورودی های شهرها در روز طبیعت اطلاع داد.

ممنوعیت حضور در مناطق تفریحی و گردشگری مازندران در روز طبیعت

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، علی دستور درباره این خبر گفت: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به منظور کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در استان مازندران، محدودیت های تردد خودروهای غیر بومی و غیر ساکن استان و ممنوعیت ورود به پارک ها و اماکن تفریحی و گردشگری استان مازندران در روز طبیعت اجرا خواهد شد.

وی از اجرای این طرح در تمامی مناطق شهری و روستایی استان اطلاع داد و توضیح داد: برابر برنامه ریزی های اجرا شده ورود تمامی افراد به مناطق تفریحی و گردشگری استان در روز طبیعت ممنوع است.

معاون هماهنگ نماینده فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به محدودیت تردد برای خودروهای غیر بومی و غیر ساکن در تمامی محورهای ورودی و خروجی استان و همچنین معابر شهری و روستایی اعلام کرد: رانندگان خودروهایی که از این قانون سرپیچی نمایند، ضمن اعمال قانون به مبلغ 500 هزار تومان خودروی آنان نیز به مدت یک ماه به پارکینگ منتقل خواهند شد، سایر رانندگان خودروهای متخلف پس از ثبت تخلف، به شهر محل سکونت خود بازگردانده می شوند و مراحل بعدی جریمه و توقیف در شهر محل سکونت آنان انجام خواهد شد.

دستور بیان نمود: فعالیت تمامی مراکز اقامتی و پذیرایی نظیر رستوران ها، هتل ها، مهمان پذیرها، ویلاها و سفره خانه های مازندران در روز طبیعت نیز ممنوع بوده و ضمن برخورد با متخلفان واحد صنفی آنان نیز پلمب خواهد شد.

وی با بیان این که مقابله با بیماری کرونا مستلزم مشارکت و همکاری همه مردم عزیز است، گفت: از تمامی مردم تقاضا می گردد تا در روز طبیعت امنیت و سلامت خانواده خود را در الویت قرار داده و با ماندن در خانه و عدم حضور در مناطق تفریحی و گردشگری، ضمن زنده نگه داشتن این سنت دیرینه با نیروهای پلیس همکاری نموده تا به لطف و عنایت خداوند هر چه زودتر این ویروس منحوس از کشور و مردم عزیزمان دور گردد.

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 863

به "ممنوعیت حضور در مناطق تفریحی و گردشگری مازندران در روز طبیعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت حضور در مناطق تفریحی و گردشگری مازندران در روز طبیعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید