مرگ مشکوک کودک 2 ساله

به گزارش یزد بلاگ، آثار کبودی روی بدن پسر 2 ساله ای که پدرش مدعی است پس از سقوط از روی یک چرخ دستی جان باخته تیم جنایی را با پرونده تازه ای رو به رو کرد.

مرگ مشکوک کودک 2 ساله

به گزارش ایران، چند روز قبل مأموران کلانتری 159 بی سیم در تماس با بازپرس مصطفی واحدی از مرگ مشکوک پسری 2 ساله در یکی از بیمارستان های مرکز خبر دادند. آنالیز های اولیه نشان از کبودی روی بدن کودک داشت و همین موضوع باعث شد تا احتمال کودک آزاری مطرح گردد و بازپرس جنایی دستور تحقیقات ویژه در این رابطه را صادر کرد.

در تحقیقات اولیه پدر کودک به مأموران گفت: به خاطر اختلافاتی که با همسرم داشتم او مدتی است که خانه را ترک نموده و من از دو پسر 8 و 2 ساله ام مراقبت می کنم. سه روز قبل از مرگ پسرم او در کوچه مشغول بازی با یک چرخ دستی بود که در کنار کوچه متوقف بود.

اما ناگهان پسرم از روی چرخ افتاد و پایش شکست. پسرم را برای درمان به سه بیمارستان بردم و تحت درمان بود تا اینکه ناگهان حالش بد شد و فوت کرد.

در حالی که پدر کودک چنین اظهاراتی داشت، به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی مرکز جسد برای تعیین شدن دلیل مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.بعلاوه بازپرس جنایی دستور داد تا از بیمارستان هایی که مرد جوان مدعی بود پسرش را برای درمان به آنجا برده است، نیز تحقیق گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4665

به "مرگ مشکوک کودک 2 ساله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ مشکوک کودک 2 ساله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید