مدیر تیم آلومینیوم: بازیکنان نساجی حرف های بدی می زدند، برای امتیاز گرفتن از ما دست به هر کاری می زنند

به گزارش یزد بلاگ، مدیر تیم آلومینیوم اراک معتقد است تیم ها برای کسب امتیاز از شاگردان رسول خطیبی، حاضر به انجام هر کاری هستند.

مدیر تیم آلومینیوم: بازیکنان نساجی حرف های بدی می زدند، برای امتیاز گرفتن از ما دست به هر کاری می زنند

حمیدرضا امیدوار در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره حاشیه های دیدار نساجی مازندران - آلومینیوم اراک گفت: فوتبال با همین اتفاقات مجذوب کننده است و ما تلاش می کنیم اخلاق و روحیه پهلوانی را همیشه حفظ کنیم. با توجه به مسائل زمین ورزشگاه شهدای ساری، با شرایط سختی روبرو بودیم و تا 72 ساعت قبل از بازی نمی دانستیم باید در مشهد هتل بگیریم یا ساری. آلومینیوم تیمی بالای جدولی است و همه مقابل ما برنامه ریزی خاصی می کنند تا امتیاز بگیرند، برای رسیدن به این هدف هم دست به هر کاری می زنند.

وی با بیان اینکه بازیکنان دو تیم با یکدیگر کُری داشتند، شرح داد: این کُری تا حدی قابل تحمل است، اما حرف های بدی از سوی بازیکنان نساجی زده شد و ما، بازیکنان آلومینیوم را به خویشتنداری تشویق کردیم. ناظر داوری و کمک داور مسابقه هم موضوع را به داور انتقال دادند و او به کریم اسلامی کارت زرد نشان داد. مربی دروازه بانان نساجی حدود 30 دقیقه پشت دروازه این تیم بود که ما به کننده فدراسیون اطلاع دادیم و داور به این مربی کارت زرد داد.

مدیر تیم آلومینیوم اراک درباره درگیری میلاد فخرالدینی و رسول خطیبی با یک خبرنگار خاطرنشان کرد: احترام خاصی برای خبرنگاران قائل هستیم و ما آنها را در شهرهای مختلف می رویم. بی طرفی خصوصیت شاخص خبرنگاران است و آنها همیشه در پی حقیقت هستند. با این وجود معتقدم خبرنگاران بیشتر از حد معمول به ورزشگاه شهدای ساری آمده بودند. یا برخی از آنها خبرنگار نبودند، یا شخصیت هواداری این افراد بر شخصیت کاری شان غالب شده بود.

امیدوار در مورد حاشیه های نشست خبری سرمربی آلومینیوم به خبرنگاران گفت: یکی از خبرنگاران پس از پایان بازی با داور درگیر شد و در نشست خبری خطیبی هم اختلال ایجاد کرد که این نشست نیمه تمام ماند. حتی ایزد سیف الله پور و امیر سلطانی (مدیرعامل باشگاه و مدیر تیم نساجی) به رختکن آلومینیوم آمدند و از خطیبی عذرخواهی کردند.

وی درباره اعتراض سرمربی نساجی به قضاوت محمدحسین زاهدی فرد و پنالتی اعلام شده به سود آلومینیوم گفت: متأسفانه اعتراض به داوری به بخشی لاینفک تبدیل شده است، اما چند کارشناس داوری تأیید کردند که پنالتی ما کاملاً درست بود. پیش از به ثمر رسیدن گل نساجی، بازیکن حریف روی بازیکن ما خطا کرد که برخی کارشناسان گفتند که او باید اخراج می شد. اگر گل نساجی به ثمر نمی رسید و یک بازیکن این تیم اخراج می شد، سرنوشت بازی تغییر می کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 بهمن 1400 بروزرسانی: 4 بهمن 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4679

به "مدیر تیم آلومینیوم: بازیکنان نساجی حرف های بدی می زدند، برای امتیاز گرفتن از ما دست به هر کاری می زنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر تیم آلومینیوم: بازیکنان نساجی حرف های بدی می زدند، برای امتیاز گرفتن از ما دست به هر کاری می زنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید