لوکاتلی: از گل زدن به بهترین دروازه بان دنیا خوشحالم

به گزارش یزد بلاگ، مهاجم میلان از اینکه توانسته دروازه یوونتوس و جیجی بوفون را باز کند ابراز خوشحالی است.

لوکاتلی: از گل زدن به بهترین دروازه بان دنیا خوشحالم

به گزارش خبرنگاران، هفته نهم لیگ ایتالیا با برگزاری یک ملاقات حساس در استادیوم سن سیرو ادامه یافت؛ جایی که میلان در خانه به ملاقات یوونتوس رفت و توانست با یک گل صدرنشین لیگ ایتالیا را شکست بدهد. تنها گل این بازی را مانوئل لوکاتلی توانست برای روسونری به ثمر برساند تا سه امتیاز ارزشمند این ملاقات به حساب میلانی ها ریخته گردد.

لوکاتلی درباره گلزنی برابر یوونتوس و پیروزی میلان در این ملاقات حساس گفت: خیلی خوشحالم که با گل من توانستیم یوونتوس را شکست بدهیم. تا به حال به بهترین دروازه بان دنیا گل نزده بودم. در این ملاقات فرصت را یافتم دروازه بوفون را باز کنم تا خوشحالی من دو چندان گردد. هنوز این گل را باور نمی کنم و وقتی در استادیوم خانواده ام را دیدم، اشک ریختم. باورنکردنی بود. با این حال هر چه که بود تمام شد و توانستیم پیروز بازی باشیم. باید اعتماد به نفس مان را حفظ کنیم و برای بازی های بعدی نیز با همین قدرت در زمین حاضر باشیم.

مهاجم 18 ساله میلان درباره دعوت به تیم ملی ایتالیا نیز گفت: اکنون به چنین چیزهایی فکر نمی کنم. تمرکز من روی میلان و البته تیم زیر 19 سال ایتالیاست. چندی دیگر در رقابت های قهرمانی جوانان اروپا باید به میدان برویم. می خواهم در این رقابت ها حاضر باشم.

میلان که بعد از چهار سال توانسته بود یوونتوس را شکست بدهد، با این برد، 19 امتیازی شد و در رده دوم جدول رده بندی لیگ ایتالیا نهاده شد. اکنون میلان با یوونتوس صدرنشین تنها دو امتیاز اختلاف دارد.

سری A ایتالیا اواسط هفته جاری پیگیری خواهد شد و روسونری باید برابر جنوا به میدان برود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 332

به "لوکاتلی: از گل زدن به بهترین دروازه بان دنیا خوشحالم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکاتلی: از گل زدن به بهترین دروازه بان دنیا خوشحالم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید