لئوناردو: بازیکنانی مثل مسی همواره در لیست خرید پاری سن ژرمن هستند

به گزارش یزد بلاگ، مدیر ورزشی تیم فوتبال پاری سن ژرمن احتمال کوشش این باشگاه برای جذب لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا را رد نکرد.

لئوناردو: بازیکنانی مثل مسی همواره در لیست خرید پاری سن ژرمن هستند

به گزارش خبرنگاران، لئوناردو، مدیر ورزشی تیم فوتبال پاری سن ژرمن تأکید کرد این باشگاه همواره نسبت به خدمت دریافت بازیکنان عظیمی همچون لیونل مسی علاقه مند است. این در حالی است که این باشگاه در حال حاضر دغدغه تمدید قرارداد دو ستاره خود یعنی نیمار و امباپه را دارد. قرارداد فعلی هر دو بازیکن در انتها ماه ژوئن سال 2022 به انتها خواهد رسید. باشگاه متمول پاری سن ژرمن یکی از معدود باشگاه هایی است که توان به خدمت دریافت مسی 33 ساله را دارد که قرارداداش در انتها فصل جاری با بارسلونا به انتها می رسد.

لئوناردو در گفت و گو با نشریه فرانسوی فرانس فوتبال، درباره اینکه گفته می گردد پاری سن ژرمن یکی از مقاصد احتمالی مسی می تواند باشد، گفت: بازیکنان عظیمی همچون مسی همواره در لیست خرید پاری سن ژرمن خواهند بود، هرچند اکنون زمان مناسبی برای صحبت در این مورد یا داشتن رویایی در این خصوص نیست. دور یک میز عظیم نشسته ایم که باشگاه های دیگر هم دور آن میز شرایط مسی را از نزدیک زیرنظر دارند. در حقیقت، ما هنوز دور آن میز ننشسته ایم، اما جایگاه ما دور آن میز رزرو شده است. چهار ماه در فوتبال (زمان به جامانده تا انتها فصل) زمان زیادی است به خصوص در این مقطع.

وی در خصوص آینده حرفه ای دو ستاره این تیم و احتمال تمدید قراردادشان نیز اظهار داشت: امیدوارم نیمار و امباپه متقاعد شوند که پاری سن ژرمن در حال حاضر جای خوبی برای فوتبالیست های سطح بالا و جاه طلب است. فقط باید یک توافق بین خواسته های آنها، نیازهای شان، انتظارات و توانمندی های ما پیدا کنیم. لازم نیست به آنها التماس کنیم که لطفا بمانید. بازیکنانی که واقعاً می خواهند بمانند، می مانند. ما مرتباً با نیمار و امباپه صحبت می کنیم و احساس خوبی در خصوص این دو موضوع داریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3206

به "لئوناردو: بازیکنانی مثل مسی همواره در لیست خرید پاری سن ژرمن هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لئوناردو: بازیکنانی مثل مسی همواره در لیست خرید پاری سن ژرمن هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید