قهرمانی پرسپولیس در آسیا برای فوتبال ایران عزت می آورد

به گزارش یزد بلاگ، حمید درخشان در مصاحبه با خبرنگاران، در مورد عملکرد پرسپولیس در بازار نقل و انتقالاتی گفت: من معتقدم ضعف پرسپولیس در خط دفاعی می تواند برای مدافع عنوان قهرمانی و فینالیست لیگ قهرمانان آسیا مشکل آفرینی کند.

قهرمانی پرسپولیس در آسیا برای فوتبال ایران عزت می آورد

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: وقتی یک تیم به خوبی می تواند خودش را در جهت تکرار قهرمانی در داخل کشور نگه دارد برای ماندگاری در سطح بین الملل احتیاج به حمایت همه جانبه فنی و اقتصادی دارد.

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: ارکان مدیریتی پرسپولیس آرامش را به باشگاه تزریق نموده اند اما باید عملکرد مسئولان تازه وارد باشگاه را تا قبل از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا آنالیز کرد.

وی درباره احتمال قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان 2020 آسیا توضیح داد: بازی در فینال یعنی 50 درصد راه را رفته ای. حالا برای اضافه کردن شانس قهرمانی احتیاج به هماهنگی تمام اعضای مجموعه است. پرسپولیس توان قهرمانی را دارد و می تواند باعث عزت ملی در سطح آسیا و جهان گردد.

درخشان راجع به نگرانی طرفداران بابت خط حمله پرسپولیس تاکید نمود: بازیکنان جوان این تیم احتیاج به افزایش تمرکز دارند. من فکر می کنم چند بازی دیگر احتیاج دارند تا اعتماد به نفس کافی را پیدا نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2767

به "قهرمانی پرسپولیس در آسیا برای فوتبال ایران عزت می آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی پرسپولیس در آسیا برای فوتبال ایران عزت می آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید