قبل از سفر به خارج از کشور با تلفن وزارت خارجه تماس بگیرید

به گزارش یزد بلاگ، مسافران با توجه به توقف بعضی پروازهای ایرانی به خارج از کشور قبل از سفر با تلفنی که وزارت خارجه اعلام نموده تماس بگیرند.

قبل از سفر به خارج از کشور با تلفن وزارت خارجه تماس بگیرید

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور کانادا از ایران هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران، وزارت امور خارجه از هموطنان خواست با توجه به توقف بعضی پروازها با شماره تلفن 02161153009 تماس گرفته و آخرین تحولات و اقدامات صورت گرفته در این خصوص مطلع شوند.

اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی بیان کرد به منظور ساماندهی و تسریع در فرایند خدمت رسانی و پاسخگویی به هموطنان عزیزی که با توجه به توقف بعضی پروازها از مبدا و به مقصد کشورمان از سوی تعدادی از کشورها در ارتباط با کرونا>ویروس کرونا، با مشکلاتی روبرو شده اند، ستاد شبانه روزی ارتباطات کنسولی در محل وزارت امور خارجه تشکیل شده است.

  • پرواز ایرانی ها به کدام کشورها مشروط شد؟ | ممنوعیت ورود به لبنان
  • جابه جایی مسافران ایرانی از امارات به بندرعباس با کشتی
  • لغو بعضی پروازهای میان روسیه و ایران به علت شیوع کورونا
  • پروازهای ایران به هند ممنوع شد
  • سرگردانی مسافران ایرانی در دوبی

براساس این گزارش، ستاد ارتباطات کنسوی به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات هم میهنان در مورد آخرین تحولات در مبدا و مقصد پروازهای کشورمان است.

اداه کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه اضافه نمود: ایرانیان می توانند با شماره تلفن 02161153009 تماس گرفته و از آخرین تحولات و اقدامات صورت گرفته در مورد پروازها مطلع شوند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 405

به "قبل از سفر به خارج از کشور با تلفن وزارت خارجه تماس بگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قبل از سفر به خارج از کشور با تلفن وزارت خارجه تماس بگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید