قاتل فراری در اراک دستگیر شد

به گزارش یزد بلاگ، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری فردی که مردی جوان را در استان لرستان به قتل رسانده بود، در عملیات کارآگاهان این پلیس اطلاع داد.

قاتل فراری در اراک دستگیر شد

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام پلیس، سرهنگ کامیار چهری در این باره گفت: کارآگاهان این پلیس در انجام تحقیقاتی نامحسوس از مخفی شدن قاتلی فراری در منزلی مسکونی در یکی از محله های شهرستان اراک آگاه شدند.

وی اضافه نمود: در رسیدگی به این پرونده معین شد که این فرد، مردی جوان را در سال 1398 در شهرستان خرم آباد به قتل رسانده و از آن تاریخ متواری است.

این مقام انتظامی اضافه نمود: با مراقبت های نامحسوس کارآگاهان پلیس معین شد که فرد تحت تعقیب، مدتی است که در شهر اراک حضور دارد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: با شناسایی مخفیگاه دقیق این فرد و با اعزام چندین تیم از ماموران انتظامی، متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی دلالت شد.

سرهنگ چهری با اشاره به مراحل قانونی رسیدگی به پرونده این فرد از سوی دستگاه قضائی اظهار داشت: در بازرسی از منزل این فرد همچنین تعداد زیادی گوشی تلفن همراه و مبالغی وجه نقد نیز کشف شد که در این خصوص نیز تحقیقات تکمیلی پلیس در حال پیگیری است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1014

به "قاتل فراری در اراک دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاتل فراری در اراک دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید