غذا خوردن دانش آموزان آمریکایی از سطل آشغال مدرسه

به گزارش یزد بلاگ، تصویر غذا خوردن دانش آموزان آمریکایی از سطل آشغال مدرسه ای در اوهایو در رسانه های اجتماعی خبر ساز شد.

غذا خوردن دانش آموزان آمریکایی از سطل آشغال مدرسه

به گزارش خبرنگاران به نقل از یاهو، فیلم غذا خوردن دانش آموز دبستانی از سطل زباله مدرسه ای در اوهایو باعث خشم اعضای خانواده دانش آموزان شد.

بنا بر اطلاعات پلیس یکی از دانش آموزان دبستان شهر لورین با انداختن غذای خود درون سطل زباله باعث عصبانی شدن مسئولین مدرسه شده به حدی که این دانش آموز را وادار نموده اند تا دوباره غذایش را از سطل زباله برداشته و بخورد.

جرد کلبانو، وکیل خانواده دختردانش آموزدر این باره ، گفت که این ویدئو تکان دهنده ، ناامید کننده وناراحت کننده است.

با انتشارتصاویر و فیلم این رفتار غیر عادی مسئولین مدرسه سبب شد تا هم کارمند و هم مدیر مدرسه در پی تحقیقات داخلی اخراج شوند.

بنا بر اطلاعات پلیس اوهایو دانش آموز یک بسته غذا را در حضور دو نفر از کارکنان داخل سطل زباله قرار داده است و یکی از کارکنان بلافاصله بسته غذا را برداشته، پاک نموده و به دانش آموز پس داده است. .

به گفته مسئولین ، دانش آموز بسته غذای کثیف را باز کرد و غذا را خورد. والدین دانش آموز برای شکایت به مدرسه آمدند اما مدیر اقدام لازم را انجام نداد.

جف گراهام از مسئولین منطقه در این باره گفت: هر گونه تجاوز به حیثیت و احترام دانش آموزان ما قابل تحمل نخواهد بود. دانش آموزان ما شایسته کارکنانی هستند که قادر به تصمیم گیری خوب در همه موقعیت ها باشند و هر کارمندی که قادر به اجرای این وعده نباشد در مدارس ما جای ندارد.

مادر این دختر بچه به خبرنگاران گفت: این حادثه به معنای واقعی کلمه تمام خانواده من را زیر و رو نموده دخترم رفتارش در خانه تغییر نموده است او حتی نمی خواهد به مدرسه برود.

وکیل خانواده دختر آمریکایی کلبانو به 19 نیوز گفت: ما در این ویدئو می بینیم که او ناهار خود را دور می اندازد، همانطور که هزاران دانش آموز در سراسر کشور هر روز انجام می دهند. به دلایلی نامعلوم یکی از مسئولین مدرسه غذا را از زباله بیرون می کشد، طوری نگه می دارد که حتی نمی خواهد به آن نگاه کند ، آن را با یک دستمال پاک می نماید و به دانش آموز می دهد و او را مجبور می نماید تا آن را بخورد.

انتهای پیغام،

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4768

به "غذا خوردن دانش آموزان آمریکایی از سطل آشغال مدرسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غذا خوردن دانش آموزان آمریکایی از سطل آشغال مدرسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید