عکس ، پیروز، وزن 5 کیلوگرم را رد کرد

به گزارش یزد بلاگ، پرستار پیروز از افزایش وزن این یوزپلنگ جوان ایرانی و گذشتن از وزن 5 کیلوگرم اطلاع داد.

عکس ، پیروز، وزن 5 کیلوگرم را رد کرد

به گزارش خبرنگاران، یکی از مسائلی که پیروز از روز اول تولد با آن دسته و پنجه نرم می کرد، عدم وزن گیری مناسب و کمبود وزن بود که مسئولین سازمان محیط زیست، دامپزشک و پرستاران پیروز بارها از این موضوع ابراز نگرانی نموده بودند. مشکل عدم وزن گیری پیروز به مسائل تغذیه ای و عملکرد دستگاه گوارش او برمی شود که به نظر می رسد با مرور زمان مشکل کمبود وزن پیروز رفع شده است.

در رابطه با این موضوع علیرضا شهرداری، تیمارگر حیات وحش و پرستار پیروز در صفحه خود در فضای مجازی از افزایش وزن پیروز اطلاع داد و عکسی را منتشر کرد که وزن پیروز را 5.16 کیلوگرم نشان می دهد. شهرداری بعلاوه از افزایش زمانی که پیروز در فضای طبیعی مشغول جست وخیز و فعالیت است، اطلاع داد.

با توجه به افزایش وزن پیروز و بعلاوه افزایش مدت زمان فعالیت این توله یوزپلنگ ایرانی، به نظر می رسد که مشکل عدم وزن گیری پیروز به مرور زمان در حال رفع شدن است و امید است که پیروز با نظارت دامپزشکان و مراقبت پرستارانش دوران سخت را پشت سر بگذارد و با رسیدن به سن بلوغ، امیدی برای احیای جمعیت گونه ارزشمند یوزپلنگ ایرانی باشد.

  • پیروز 3 بار تا دم مرگ رفت تا به روز یوز رسید | مرگ توله یوز زیبای ایرانی را تهدید می نماید | پیروز هیچگاه به زیستگاه طبیعی برنمی شود!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 شهریور 1401 بروزرسانی: 21 شهریور 1401 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4880

به "عکس ، پیروز، وزن 5 کیلوگرم را رد کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "عکس ، پیروز، وزن 5 کیلوگرم را رد کرد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، پیروز، وزن 5 کیلوگرم را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید