عطایى: مربى ایرانى نباید در توکیو سرمربى تیم ملى والیبال باشد ، حاضرم به کشورم کمک کنم

به گزارش یزد بلاگ، سرمربی تیم والیبال هراز آمل گفت: نظر شخصی بنده بر این است بین مربی ایرانی و خارجی با مربی خارجی کار را پیش ببریم بهتر است.

عطایى: مربى ایرانى نباید در توکیو سرمربى تیم ملى والیبال باشد ، حاضرم به کشورم کمک کنم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بهروز عطایی در گفت و گو با برنامه ورزش ایران رادیو ایران در خصوص 5 گزینه مطرح شده برای سرمربی گری تیم ملی والیبال گفت: ابتدا باید فهمید برای المپیک چه نتیجه ای مد نظر است و با توجه به آن ذهنیت باید تصمیم گیری لازم را انجام دهیم.

ذهن جامعه والیبال و افرادی که والیبال را دنبال میکنند به دو دسته تقسیم شده است دسته اول معتقدند که به راحتی از گروه خود صعود خواهیم کرد و به جمع هشت تیم مرحله دوم خواهیم رفت اما در این مرحله با شکست در پلی آف به مقام پنجمی مشترک خواهیم رسید . اما دسته دوم که تعدادشان خیلی اندک است معتقدند که والیبال ایران توان این را خواهد داشت که به جمع 4 تیم انتهای راه پیدا کند.

اما فدراسیون والیبال معتقد است که می تواند تیم ملی را با یک برنامه ریزی خوب به جمع 4 تیم انتهای المپیک هدایت کند.

و این اعتقاد در کمیته فنی به وجود آمده است که مربی ایرانی این قابلیت را نخواهد داشت که والیبال ایران را به جمه 4 تیم انتهای برساند در حالی که مربی خارجی از عهده این کار برخواهد آمد.

عطایی در پاسخ به این سوال که شما جزو کدام دسته از افراد هستید، دسته ای که فکر میکنند به جمع 4 تیم انتهای راه پیدا میکنند یا اینکه نهایت می توانیم به جمع 8 تیم مرحله دوم راه پیدا کنیم ادامه داد: این موضوع قابل تحلیل است و داشتن آرزو اتفاق خوشایندی است اما باید این را هم در نظر گرفت که آرزو باید دست یافتنی باشد و برای حضور در جمع 4 تیم کار بسیار دشواری خواهیم داشت و این کار به غیرممکن نزدیک تر است اما به عنوان یک هدف می توان آن را در نظر داشت.

سرمربی تیم لبنیات هراز آمل درخصوص همکاری با سرمربی آینده تیم ملی گفت: با توجه به شرایط من این آمادگی را خواهم داشت که به تیم ملی والیبال ایران کمک کنم.

عطایی در انتها درمورد اینکه سرمربی ایرانی بهتر است یا خارجی به رادیو ایران گفت: با توجه به شرایط موجود شاید وقت این رسیده باشد که به مربیان ایرانی هم اعتماد کرد اما نظر شخصی بنده بر این است بین مربی ایرانی و خارجی با مربی خارجی کار را پیش ببریم بهتر است چون هر اتفاقی غیر از رفتن به جمع 4 تیم برتر المپیک با مربی ایرانی اتفاق بیوفتد مربی سوزی کرده ایم و این شکست تلقی میشود.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2204

به "عطایى: مربى ایرانى نباید در توکیو سرمربى تیم ملى والیبال باشد ، حاضرم به کشورم کمک کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عطایى: مربى ایرانى نباید در توکیو سرمربى تیم ملى والیبال باشد ، حاضرم به کشورم کمک کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید