عرضه رایگان آیفون 13 به مشتریان AT&ampampT

به گزارش یزد بلاگ، شرکت AT&T برای افزایش سهم بازار خود می خواهد گوشی های هوشمند آیفون را بدون پیش پرداخت به مشتریان بفروشد یا حتی به صورت رایگان عرضه کند.

عرضه رایگان آیفون 13 به مشتریان AT&ampampT

به گزارش خبرنگار ، به نقل از about.att، شرکت خدمات ارتباطی AT&T دستگاه های نو بسیاری را از جمله آیپد و آیفون های سری 13 برای افزایش مشتریان خود با شرایطی جالب ارائه می دهد.

جنیفر روبرتسون، معاون اجرایی و مدیر کل AT&T Mobility گفت: شرکت AT&T به اسم اولین شرکت مخابراتی که آیفون اصلی خود را معرفی کرد، بسیار هیجان زده است که مجموعه نو iPhone 13 را به مشتریان خود ارائه می دهد. به اسم اولین شرکتی که برترین پیشنهادات را برای همه ارائه می دهد، مشتریان نو و فعلی می توانند با مزایای بسیاری آیفون های نو را خریداری نمایند.

شرکت AT&T برای افزایش مشتریان می خواهد گوشی هوشمند آیفون پرو که 999 دلار قیمت دارد را بدون پیش پرداخت به مشتریان بفروشد. در واقع این به نوعی رقابت محسوب می گردد و شرکت AT&T در این عرصه پیشتاز است، چون اکنون می خواهد برای شکست رقبا، گوشی های نو اپل را با تخفیف های سنگین یا به صورت رایگان به همه مشتریانی که مشترک طرح دیتای نامحدود هستند یا به تازگی مشترک آن می شوند، عرضه کند.

برای عقب نماندن از این رقابت شرکت تی موبایل هم همین کار را نموده و شرکت ورایزون تخفیف های چشمگیر را ارائه داده است.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4508

به "عرضه رایگان آیفون 13 به مشتریان AT&ampampT" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه رایگان آیفون 13 به مشتریان AT&ampampT"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید