شکستن شیشه محافظ دوربین گلگسی S20 Ultra

به گزارش یزد بلاگ، به تازگی گزارشاتی مبنی بر شکستن شیشه محافظ دوربین گلگسی S20 Ultra سامسونگ منتشر شده است. دارندگان این گوشی 1400 دلاری ادعا کرده اند که این شیشه آسان تر از آن چیزی که انتظار می رفت، شکسته شده است. کسانی که گزارشاتی پیرامون این موضوع منتشر کرده اند، نوع متفاوتی از شکستن را تجربه کرده اند که این شامل خط افتادن رو شیشه تا شکستگی شدید (مانند تصویر) بالا می شود. در حالیکه هنوز تعداد گزارشات آنگونه که باید بالا نیست، اما به آن حدی رسیده که خبر آن در رسانه های سراسر جهان بازتاب داده شود.

شکستن شیشه محافظ دوربین گلگسی S20 Ultra

ماجرای شکستن شیشه محافظ دوربین گلگسی S20 Ultra

اولین گزارشات در رابطه با این مشکل، زمانی مطرح شد که S20 Ultra به تازگی راهی بازار شده بود. در آن زمان بسیاری اعلام کردند کخ شیشه محافظ دوربین ترک خورده حتی بدون آنکه به آن فشاری وارد شده باشد. آنها مدعی بودند که نه گوشی افتاده و نه ضربه ای خورده و تنها زمانی که آن را جیب خود بیرون آورده یا از شارژ کشیده اند؛ متوجه ترک یا در موارد حادتر شکستگی در آن شده اند. برخی دیگر نیز، ضمن اذعان اینکه به آن فشار وارد کرده اند، عنوان کردند که این امر آنقدر قابل ملاحظه نبوده که باعث آسیب دیدن گوشی شود، اما این اتفاق افتاده است.

در بسیاری از موارد، ایجاد ترک یا شکستگی های این چنینی در نحوه عملکرد صحیح دوربین اختلال ایجاد کرده و حتی ممکن است باعث ایجاد عملکرد نه چندان صحیح فوکوس و زوم نیز بشود. وبسایت SamMobile در گزارش خود عنوان کرده است که سامسونگ برای رفع این مشکل، مبلغ 100 تا 400 دلار از مشتریان خود دریافت می کند. در انجمن سامسونگ هم گفته شده که این مورد، صرف نظر از اینکه چطور اتفاق افتاده باشد، تحت پوشش گارانتی نخواهد بود.

گفته می شود که دلیل ایجاد چنین مسئله ای در شیشه محافظ دوربین گلگسی S20 Ultra به بزرگتر شدن دوربین ها و در نتیجه شیشه محافظ آنها ربط پیدا می کند. حتی پیش تر گزارشات مشابهی در خصوص آیفون X اپل هم منتشر شده بود. با این حال، سامسونگ هنوز به مسائل ایجاد شده واکنشی نشان نداده است، اما در صورت کسب اطلاعات بیشتر، آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

منبع : سخت افزار

منبع: آی تابناک
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1176

به "شکستن شیشه محافظ دوربین گلگسی S20 Ultra" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکستن شیشه محافظ دوربین گلگسی S20 Ultra"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید