سومین رویداد استارتاپی کوک ، حوزه صنعت در دانشگاه مازندران برگزار می شود

به گزارش یزد بلاگ، رئیس مرکز کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه مازندران از برگزاری سومین رویداد استارتاپی کوک - حوزه صنعت در دانشگاه با همکاری شرکت شهرک های صنعتی خبر داد.

سومین رویداد استارتاپی کوک ، حوزه صنعت در دانشگاه مازندران برگزار می شود

حجت غنودی، رئیس مرکز کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه مازندران در گفتگو با خبرنگار استان های خبرنگاران، از برگزاری سومین رویداد استارتاپی کوک - حوزه صنعت در دانشگاه با همکاری شرکت شهرک های صنعتی خبر داد.

غنودی با اشاره به برگزاری این رویداد گفت: ایجاد یک فرصت مناسب برای دانشجویان، صاحبان ایده، افراد متخصص که دنبال راه اندازی ایده های خلاقانه و کسب و کار های نوپا هستند.

رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه مازندران افزود: در این رویداد 3 روزه با برگزاری 5 کارگاه در حوزه های ارائه آسانسوری، بوم ناب، ام وی پی، ایده یابی و اعتبار سنجی و شیوه ارائه به سرمایه گذار زمینه را برای افزایش آگاهی شرکت کنندگان در حوزه فعالیت های استارتاپی فراهم می سازد.

وی در ادامه بیان نمود: پس از ایده یابی، تیم سازی و کار بر روی توسعه ایده و بررسی شرایط تجاری سازی با کمک منتور ها (مربیان)، تیم ها برای ارائه به داوران و سرمایه گزاران آماده می شوند.

گفتنی است این رویداد یک فرصت مناسب برای آشنایی از نزدیک با صاحبان صنایع و کسب و کار های بزرگ و کوچک است تا با نیازمندی های این مجموعه ها از نزدیک آشنا شوند.

شایان ذکر است در پایان نیز جوایزی به تیم اول 8 میلیون تومان، تیم دوم 6 میلیون تومان، تیم سوم 4 میلیون تومان تعلق می گیرد. همچنین این رویداد به صورت حضوری بوده و هیچ محدودیتی برای حضور افراد و علاقه مندان در رویداد وجود ندارد.

داوطلبان و علاقمندان به حضور در این رویداد برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت ایوند مراجعه کنند.

https://evnd.co/1mka6

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 تیر 1401 بروزرسانی: 19 تیر 1401 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4832

به "سومین رویداد استارتاپی کوک ، حوزه صنعت در دانشگاه مازندران برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین رویداد استارتاپی کوک ، حوزه صنعت در دانشگاه مازندران برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید