رکوردهای فردی و تیمی جهانبخش با نجات برایتون از شکست خانگی مقابل چلسی

به گزارش یزد بلاگ، بال ایرانی تیم فوتبال برایتون نه تنها از شکست خانگی تیمش مقابل آبی پوشان لندن جلوگیری کرد، بلکه با این گل رکوردهایی را هم برای خود و تیمش به ثبت رساند.

رکوردهای فردی و تیمی جهانبخش با نجات برایتون از شکست خانگی مقابل چلسی

به گزارش خبرنگاران، علیرضا جهانبخش تنها چهار روز پس از ثبت اولین گلش برای برایتون در بازی مقابل بورنموث که از قضا سریع ترین گل تاریخ این تیم در لیگ برتر انگلیس هم از آب درآمد، امروز (چهارشنبه) هم رکوردهایی جدید به ثبت رساند.

گل تماشایی او در فاصله هفته دقیقه به خاتمه بازی با ضربه قیچی برگردان که بازی را برای تیم میزبان به تساوی یک - یک کشاند، نه تنها برایتون را از شکستی خانگی در اولین بازی اش در سال جدید میلادی نجات داد بلکه او را به پنجمین بازیکن متفاوت برایتون در این فصل تبدیل کرد که برای این تیم به عنوان یک تعویضی گلزنی می نماید. به این ترتیب تعداد بازیکنان تعویضی این تیم که در این فصل لیگ برتر گلزنی نموده اند از سایر تیم های لیگ جزیره بالاتر رفت.

گل جهانبخش باعث شد که برایتون برای اولین بار در بازی مقابل چلسی در لیگ برتر انگلیس امتیاز بگیرد. این دهمین بازی برایتونی ها مقابل آبی های لندن بود.

جهانبخش با وجود اینکه در دقیقه 68 به میدان رفت سه شوت به سمت چارچوب حریف زد و سه موقعیت ساخت. در تاریخ باشگاه برایتون سابقه نداشته است که بازیکنی در این دقیقه از بازی به میدان برود و چنین آماری به ثبت برساند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 377

به "رکوردهای فردی و تیمی جهانبخش با نجات برایتون از شکست خانگی مقابل چلسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکوردهای فردی و تیمی جهانبخش با نجات برایتون از شکست خانگی مقابل چلسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید