روی برگ های پاییزی خلیج فارس قدم بزنید

به گزارش یزد بلاگ، گذر پاییزی با هدف استفاده شهروندان و گردشگران از منظره ها بی نظیر پاییز در هنگام پیاده روی در کنار دریاچه شهدای خلیج فارس و ثبت تصاویر ماندگار در ضلع شمالی مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس ایجاد شد.

روی برگ های پاییزی خلیج فارس قدم بزنید

به گزارش خبرنگاران، شهردار منطقه22 درباره این گذر پاییزی گفت: همزمان با فصل خزان و ریزش برگ های درختان در راستای بهره مندی شهروندان از زیبایی های این فصل، مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس پاییزی شد. برگ های پاییزی جلوه زیبایی به منظره ها شهری می بخشند و وجود آنها در فضاهایی که پوشش درختی بیشتری دارند منظره ها بکری از پاییز هزار رنگ را به نمایش عموم می گذارد.

حمیدرضا حاجوی ادامه داد: برپایی گذرهای پاییزی در شهر تهران، یادآور دوری از طبیعت به واسطه زندگی شهرنشینی است. به همین دلیل نباید باعث غفلت از طبیعت و زیبایی های مسحورنماینده آن گردد. به همین دلیل رقم زدن اوقات خوش برای شهروندان و گردشگران در گذر پاییزی دریاچه شهدای خلیج فارس و شنیدن نت های خش خش پاییزی، همراه با آموزش احترام به طبیعت برای نسل تازه و بچه ها ایران زمین از مهم ترین اهداف ایجاد این گذر است.

به گفته او شهروندان می توانند هر روز از ساعت 6 صبح تا 23 با حضور در مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس علاوه بر لذت بردن از منظره ها زیبای پاییزی، تصاویر زیبا و ماندگاری در این گذر ثبت نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 آذر 1401 بروزرسانی: 8 آذر 1401 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4914

به "روی برگ های پاییزی خلیج فارس قدم بزنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روی برگ های پاییزی خلیج فارس قدم بزنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید