رونمایی سامسونگ از دو تلویزیون هنری مجذوب کننده

به گزارش یزد بلاگ، سامسونگ، غول فناوری کره جنوبی در راستای برنامه سالانه خود در زمینه معرفی تعداد بی شماری از تلویزیون های خانگی، اخیراً از دو تلویزیون نو در بخش lifestyle خود با نام های Samsung The Serif 65-inch TV و Samsung The Frame 85-inch model رونمایی نموده که جزو تلویزیون های خانگی با سایز عظیم محسوب می شوند.

رونمایی سامسونگ از دو تلویزیون هنری مجذوب کننده

به گزارش خبرنگاران، سامسونگ سالانه تعداد زیادی تلویزیون خانگی را روانه بازار می نماید. در اوایل امسال، فراوری نماینده کره جنوبی اولین تلویزیون Neo QLED با صفحه نمایش Quantum Mini LED را معرفی کرد. سامسونگ بعلاوه تنوع زیادی در زمینه تلویزیون های سبک زندگی خود ارائه می دهد. اکنون بسیاری با تلویزیون Samsung The Frame آشنا هستند، تلویزیونی که در لحظه خاموش شدن به یک اثر هنری تبدیل می گردد. سامسونگ در حال راه اندازی یک مدل 85 اینچی فوق العاده عظیم از این مدل است و در کنار آن یک مدل 65 اینچی از سری The Serif را هم معرفی می نماید.

یک تلویزیون عظیم، چیزی است که بسیاری از مردم این روز ها هنگام خرید تلویزیون نو، در نظر می گیرند. این گرایش همان مسئله ای است که فراورینمایندگان تلویزیون در سال های اخیر به شدت بدان توجه نموده اند. این فرایند در تلویزیون های سبک زندگی سامسونگ هم قابل مشاهده است. سری Serif این شرکت، با پایه قابل جدا شدن، در مقدار های 43، 49 و 55 اینچ موجود بود، اما سامسونگ اکنون یک مدل فوق العاده عظیم 65 اینچی را در گزینه های رنگی ابری سفید و آبی پنبه ای، برای عرضه در اواسط ماه آگوست (اواخر مرداد ماه)، اضافه نموده است.

در سمت دیگر، سری The Frame سامسونگ، حتی قرار است در مقدار بسیار عظیمتر عرضه گردد. این تلویزیون، پیش از این در شش مقدار مختلف 32، 43، 50، 55، 65 و 75 اینچی در دسترس بود، اما کسانی که مایل به خرید یک صفحه نمایش عظیمتر هستند، اکنون می توانند مدل 85 اینچی نو این سری را از ماه اکتبر خریداری نمایند. تلویزیون Samsung The Frame در طیف وسیعی از رنگ های مختلف همانند مشکی سنتی، ظاهر چوب بلوط، چوب گردو، آبی چینی، قرمز بورگوندی، بژ سفالی یا سفید، در دسترس خواهد بود.

تلویزیون 65 اینچی Samsung The Serif

تلویزیون Serif طرحی است که بر فرم و عملکرد متمرکز است و با الهام از حرف I در فونت انگلیسی ساخته شده است. از نظر چیدمان، این دستگاه خط بین مبلمان و تلویزیون را محو می نماید. در واقع، این تلویزیون در سال 2015 با همکاری رونان و اروان بورولک، طراحان مبلمان مشهور فرانسوی طراحی شده است. هدف طراحی یک تلویزیون بود که به فضای اطراف خود متصل می گردد و در عین حال به اسم یک فضای اضافی در فضای داخلی ادغام می گردد. صفحه تلویزیون هم شبیه سه راه است که یک تجربه مشاهده بهتر را ارائه می دهد.

در حالی که بیشتر تلویزیون ها برای نصب روی دیوار یا پایه طراحی شده اند، Serif طوری ساخته شده است که در هر مکانی قرار گیرد. تلویزیون به زیبایی در عقب به خاتمه رسیده است، به طوری که می توان آن را در وسط اتاق قرار داد. طراحی I شکل آن اجازه می دهد تا بر روی هر سطح صافی قرار گیرد. سامسونگ یک پایه فلزی برای این دستگاه هم ارائه می دهد که به خوبی با تلویزیون مست می گردد. با یاری این پایه، تلویزیون می تواند به تنهایی بایستد، یا اگر می خواهید تلویزیون را در جای دیگری مانند کابینت تلویزیون قرار دهید. مدل 65 اینچی Samsung The Serif از اواسط آگوست با قیمت خرده فروشی پیشنهادی 2000 یورو در دسترس خواهد بود.

مدل 85 اینچی Samsung The Frame

تلویزیون Frame بعلاوه با یک به روز رسانی برای سال 2021 ارائه می گردد. این ترکیب را می توان امسال بهتر از مدل قبل شخصی سازی کرد. قاب هم نازک تر از همواره است و تنها 25 میلی متر ضخامت دارد. با نصب Slim Wall-Mount، می توانید تلویزیون را درست مانند یک قاب عکس به دیوار آویزان کنید. بعلاوه این تلویزیون را می توان روی سطوح صاف با پایه های قابل تنظیم در ارتفاع قرار داد. این تلویزیون را که به راحتی تبدیل به یک تابلو هنری می گردد را می توان از اتاقی به اتاق دیگر منتقل کرد. فریم های The Frame مغناطیسی هستند و در رنگ های مختلف موجود هستند، بنابراین می توان آن را متناسب با هر فضای داخلی ست کرد.

نکته قابل توجه این است که کاربران The Frame به وسیله Art Store می توانند به 1500 اثر هنری از 40 موزه معروف دسترسی پیدا نمایند. دسترسی به این مجموعه که همچنان در حال توسعه است، بدان معناست که کاربران این تلویزیون می توانند تعداد زیادی از آثار هنری را برای دستگاه خود انتخاب نمایند. به عبارت دیگر، این تلویزیون می تواند تبدیل به انواع زیادی از تابلو های هنری دنیا گردد. مدل 85 اینچی The Frame از اواسط ماه اکتبر با قیمت خرده فروشی پیشنهادی 4600 یورو در دسترس خواهد بود.

علاوه بر طراحی های منحصر به فرد، تلویزیون های نو سامسونگ با صفحه نمایش عظیم QLED ارائه می شوند که قادر به نمایش 100 ٪ حجم رنگ برای یک تصویر هستند. بعلاوه، مصرف نمایندگان می توانند از یک تجربه کامل تلویزیون هوشمند با سیستم عامل Tizen با کتابخانه وسیع و ویژگی های پیشرفته و هوشمند لذت ببرند. به وسیله فناوری NFC، مدل های نو The Serif و The Frame از Tap View پشتیبانی می نمایند که به کاربران امکان می دهد محتوای تلفن هوشمند خود را در تلویزیون پخش نمایند.

مصطفی جرفی

منبع: LetsGoDigital

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: فرارو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4303

به "رونمایی سامسونگ از دو تلویزیون هنری مجذوب کننده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی سامسونگ از دو تلویزیون هنری مجذوب کننده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید