برطرف ریجکتی ویزای انگلیس

به گزارش یزد بلاگ، هیچ یک از متقاضیان ویزای انگلیس از بعد از پشت سر گذاشتن مراحل طولانی دریافت ویزا از شنیدن نام ریجکت شاد نمی گردد، اما چه بخواهیم یا نه رد شدن ویزا از اتفاقاتی ست که حتی با کامل بودن مدارک باز هم ممکن است غافلگیرمان کند. با این حال چاره چیست و چگونه می توان برای برطرف ریجکتی ویزای انگلیس اقدام کرد؟

برطرف ریجکتی ویزای انگلیس

دریافت ویزای انگلیس مانند به مدارک اقتصادی، شغلی معتبر نیاز داشته و به مشاورانی مجرب نیاز دارد. اما متقاضیان این ویزا ضروری است بدانند که تصمیم نهایی برای صدور یا عدم صدور ویزا به عهده افسر سفارت انگلیس است و بدین ترتیب حتی در صورت درست و دقیق بودن همه چیز با هم احتمال ریجکتی وجود دارد. اما ریجکت شدن ویزا خاتمه همه چیز نیست و متقاضیان می توانند برای برطرف ریجکتی اقدام نمایند.

دلایل ریجکتی ویزای انگلیس

قبل از آنالیز اقدامات برطرف ریجکتی، ضروری است دلایل رد شدن ویزای انگلیس را مورد آنالیز قرار دهیم. چرا که با دانستن این دلایل می توان با مدارک قوی تر برای دریافت ویزا اقدام نموده و مثبت بودن پاسخ ویزا را محتمل تر شمرد. از این را در ادامه مهمترین دلایلی که ممکن است عدم صدور ویزا را در پی داشته باشد مرور می کنیم.

ارائه مدارک جعلی به سفارت

تمامی مدارکی را که در روز انگشت نگاری تحویل می دهید به دقت به وسیله افسر سفارت مورد آنالیز قرار می گیرد؛ بنابراین ارائه هر گونه سند اقتصادی و ملکی نامعتبر طبیعتاً رد شدن جواب ویزا را در پی خواهد داشت. بعلاوه متقاضیان با ارائه سند نامعتبر دارای سابقه منفی در سفارت شده و در اقدامات بعدی جهت دریافت ویزا هم به مشکل بر خواهند خورد.

بنابراین حتماً قبل از تحویل مدارک اقتصادی خود را چک نموده و از همخوانی مقدار عایدی با مانده حساب مطمئن شوید. البته در صورتی که مدارک اقتصادی شما کامل بوده اما باز هم با جواب منفی سفارت رو به رو شدید می توانید در نامه اعتراض جهت برطرف ریجکتی ویزای انگلیس اقدام کنید.

عدم ارائه برنامه سفر

دعوت نامه یا برنامه سفر دو موردی هستند برای سفارت مهم بوده و در نتیجه نهایی آن تأثیر مستقیم دارند. دعوت نامه بایستی از طرف دوست یا خویشاوندی که به طور قانونی در کشور انگلیس اقامت دارد صادر گردد. ارائه فیش حقوقی و اسناد پرداخت اقتصادیات از طرف شخص دعوت نماینده الزامیست.

در صورت نداشتن دعوت نامه می توان برنامه سفر ارائه داد. برنامه سفر شامل بلیط رفت و برگشت مدارک محل اقامت در انگلیس می گردد. ارائه برنامه سفر نشان می دهد که برنامه شما به اسم متقاضی برای سفر به انگلیس معین بوده و قصد اقامت دائم در این کشور را ندارید.

عدم تمکن اقتصادی کافی

ارائه تمکن اقتصادی از مهمترین مدرک جهت دریافت ویزای انگلیس است چرا که نشان می دهد متقاضی ویزا از پس هزینه های سفر مانند پرداخت بلیط هواپیما، رزرو هتل و سایر موارد برمی آید.

نکته ای که هنگام ارائه مدارک اقتصادی باید به آن توجه کنید این است که مانده حساب و مقدار عایدی ماهیانه شما بایستی کاملاً با مدارک شغلی مطابقت داشته باشد. به طور مثال اگر گواهی اشتغال به کار متقاضی عایدی ماهیانه 30 میلیون را نشان دهد و هیچ منبع عایدی دیگری را اعلام ننموده باشید اما مانده حساب بسیار بیشتر یا کمتر از مقدار حقوق ماهیانه باشد باعث تردید افسر سفارت نسبت به صداقت متقاضی خواهد شد.

اقامت بیشتر از موعد ویزا در سفرهای قبلی به انگلیس

یکی از مواردی که رد شدن ویزا را در پی داشته و نامه برطرف ریجکتی ویزای انگلیس هم به احتمال زیاد در آن تأثیر ندارد، اور شدن اقامت در سفر قبلی به این کشور است. به این معنا که مسافر در سوابق سفر خود بیش از تاریخ معتبر ویزا در انگلیس اقامت داشته است.

این مسئله نشان می دهد که متقاضی قوانین مربوط به ویزا را رعایت نمی نماید؛ بنابراین نه فقط در سفر به انگلیس بلکه در سفر به سایر کشورهایی که به ویزا نیاز دارند حتماً با به خاتمه رسیدن تاریخ اعتبار ویزای خود کشور مقصد را ترک کنید.

داشتن سو سابقه

طبق قوانین انگلستان مجرمانی که بیش از 4 سال حبس را در سابقه کیفری خود داشته باشند، اجاره ورود به خاک این کشور را نداشته و نامه برطرف ریجکتی برای این افراد کاربرد ندارد.

کشور انگلیس قوانین سخت گیرانه ای داشته و سوابق کیفری درخواست نمایندگان ویزا را مورد آنالیز قرار می دهد.

برطرف ریجکتی ویزای انگلیس

متقاضیانی که جواب ویزای آن ها رد می گردد می توانند جواب سفارت را مطالعه نموده و با اصلاح مدارک و مدارکی که از آن های ایراد گرفته شده است جهت برطرف ریجکتی ویزای انگلیس اقدام نمایند.

در واقع طبق قوانین سفارت انگلیس این متقاضیان در قالب یک نامه اعتراض خود را نسبت به جواب ویزا ارائه می دهند سفارت هم مجدداً مدارک را مورد آنالیز قرار داده و جواب نهایی را اعلام می نماید.

یک راه دیگر بعد از اعلام جواب منفی سفارت ارسال مجدد مدارک است. این راه را می توان جایگزین نامه اعتراض کرد. در این روش متقاضی می تواند بدون داشتن محدودیت زمانی مجدداً برای دریافت ویزا انگلیس درخواست دهد.

شما می توانید در صورت رد شدن جواب ویزا جهت انتخاب راه درست با کارشناسان مجرب ما در واحد ویزای انگلیس مشورت کنید.

بیشتر بخوانید …

با ویزای توریستی انگلیس چند روز می توان در این کشور ماند؟

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای انگلیس

مدت زمان صدور ویزای انگلیس

دلایل ریجکتی ویزای انگلیس

افتخارات آژانس هواپیمایی خبرنگاران

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ستاره ونک
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4256

به "برطرف ریجکتی ویزای انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف ریجکتی ویزای انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید