رانیری در آستانه بازگشت به لیگ برتر انگلیس

به گزارش یزد بلاگ، با اخراج سرمربی تیم فوتبال واتفورد انگلیس، مربی حرفه ای ایتالیایی ممکن است به زودی دوباره کار خود را در لیگ برتر حزیره از سر بگیرد.

رانیری در آستانه بازگشت به لیگ برتر انگلیس

به گزارش خبرنگاران، در پی اخراج فرانسیسکو مونیوس از تیم فوتبال واتفورد، سران این باشگاه کار خود را برای استخدام این مرد اسپانیایی شروع نموده اند و نام سرمربی سابق تیم فوتبال لسترسیتی در صدر لیست گزینه های این باشگاه دیده می شود.

به گزارش شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، باشگاه واتفورد که تحت تملک مالکان ایتالیایی - خانواده پوتزو - قرار گرفته است (آنها مالک باشگاه اودینزه ایتالیا هم هستند) در چند هفته نخست فصل تازه عملکرد چندان جالب توجهی نداشته است و همین موضوع مدیران باشگاه را درباره آینده تیم نگران کرد و سبب شد که آنها بعد از تنها 10 ماه از شروع کار مونیوس او را برکنار نمایند.

طبق ادعای جان لوکا دی مارتزیو، گزارشگر شبکه اسکای اسپورت، رانیری با نمایندگان باشگاه واتفورد وارد مذاکره شده است. این مرد ایتالیایی در ماه جاری 70 ساله می شود و بعد از ترک سامپدوریا در سرانجام فصل گذشته، فعلاً بدون تیم است.

سابقه کار رانیری در فوتبال انگلیس طولانی است و به سال 2000 برمی شود که راهنمایی چلسی را برعهده گرفت و 4 فصل هم مربی این تیم بود. اوج افتخارات او در جزیره اما با لسترسیتی رقم خورد که با آن سال 2016 فاتح لیگ برتر شد. او برای یک مقطع کوتاه (17 بازی در فاصله ماه نوامبر سال 2018 تا فوریه سال 2019) هم راهنمایی تیم فولام را برعهده داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4561

به "رانیری در آستانه بازگشت به لیگ برتر انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رانیری در آستانه بازگشت به لیگ برتر انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید