ذخیره میلیون ها عکس در یک اپلیکیشن بدون اجازه کاربران ، آموزش هوش مصنوعی با تصاویر سرقتی

به گزارش یزد بلاگ، گزارش های دنیای فناوری حکایت از آن دارند که اپلیکیشن Ever بدون اجازه کاربران میلیون ها عکس را که افراد در این برنامه قرار داده اند بدون اجازه ذخیره سازی نموده است.

ذخیره میلیون ها عکس در یک اپلیکیشن بدون اجازه کاربران ، آموزش هوش مصنوعی با تصاویر سرقتی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اپلیکیشن Ever یک اپلیکیشن برای یاداوری خاطرات تصویری کاربران است که به نظر می رسد از عکس های آنان برای توسعه تکنولوژی تشخیص چهره سوء استفاده نموده است.

اگرچه شرکت سازنده این اپ اعلام نموده که هرگز از تصاویر کاربران در برنامه آموزشی خود استفاده نمی کند، اما به نظر می رسد پشتیبان گیری از تصاویر بدون اجازه صاحبان آن یک اقدام کاملا غیرقانونی است و تبعاتی جدی خواهد داشت. اغلب افرادی که از این سرویس برای ارسال عکس های خود استفاده نموده اند، مقاصد تجاری داشتند. اما این برنامه به وضوح اطلاعات کاربران را افشا نموده است.

بخش تکنولوژی خبرگزاری سی ان بی سی با هفت کاربر وب سایت Ever صحبت کرد و بیشتر آنها نمی دانستند که عکس های آنها برای توسعه تکنیک تشخیص چهره استفاده می گردد. داگ آلی ، مدیر عامل شرکت Ever AI، در یک ایمیل گفت که گزارش ها نادرست است و این شرکت هرگز تصاویری را که به وسیله برنامه Ever تهیه شده برای رسیدن به تکنولوژی تشخیص چهره با یاری هوش مصنوعی مورد استفاده قرار نمی دهد.

منبع: انتخاب
انتشار: 29 آذر 1401 بروزرسانی: 29 آذر 1401 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4922

به "ذخیره میلیون ها عکس در یک اپلیکیشن بدون اجازه کاربران ، آموزش هوش مصنوعی با تصاویر سرقتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذخیره میلیون ها عکس در یک اپلیکیشن بدون اجازه کاربران ، آموزش هوش مصنوعی با تصاویر سرقتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید