دیدنی های میلان؛ پایتخت مُد دنیا

به گزارش یزد بلاگ، میلان ترکیب زیبایی از مدرنیته و تاریخ با گذشته ای الهام بخش و میراث فرهنگی غنی است.

دیدنی های میلان؛ پایتخت مُد دنیا

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

شاید شهر میلان اولین انتخاب هر گردشگری برای دیدن ایتالیا نباشد ولی دیدنی های زیادی دارد که تماشای هریک از آن ها خالی از لطف نخواهد بود. در این مطلب با خبرنگاران همراه باشید تا بعضی دیدنی های میلان را به شما نشان دهیم.

کلیسای جامع میلان

سفر به میلان بدون بازدید از این کلیسای شگفت آور غیرممکن است. کلیسای جامع میلان یکی از عظیم ترین کلیساهای گوتیک جهان است که چشم انداز فوق العاده ای از تمام شهر میلان در پشت بام خود دارد.

ارزشمندترین اثر درون این کلیسا، یک صلیب واقعی است که بعضی بر این باور هستند که متعلق به عیسی مسیح بوده است. گفته می شود که این کلیسا از زمان امپراطوری روم به عنوان عبادتگاه استفاده می شد و قدمت ساختمان کنونی آن به قرن 14 میلادی باز می شود.

محله ناویلی

ناویلی نام کانالی است که به منظور ارتباط میلان با دریاچه ماجیوره، کومو و شهر پاویا در قرن دوازدهم میلادی ساخته شده است. اطراف این کانال را کافه ها، رستوران ها و گالری های هنری زیادی مزین نموده اند.

گورستان مُنیومِنتال

شاید برای هرکسی قابل باور نباشد که یک گورستان از پربازدیدترین جاذبه های گردشگری یک شهر باشد، ولی در شهر میلان این امر باورپذیر شده است. گورستان منیومنتال پس از کلیسای جامع یکی از پربازدیدترین جاذبه های دیدنی میلان به شمار می رود. این گورستان خانه نهایی نخبگان و هنرمندان بسیاری است که به سبک نئوکلاسیک ساخته شده است.

کاخ اسفورتسسکو

مجموعه کاخ اسفورتسسکو از دیگر دیدنی های تاریخی میلان است که آثاری از جمله مجسمه های ناتمام میکل آنژ، یک نقاشی سقفی از لئوناردو داوینچی و تعدادی از سازهای موتزارت را در خود جای داده است.

تالار آلااسکالا

سالن تئاتر آلااسکالا از پرعظمت ترین و معتبرترین مراکز اجرای اپرا در جهان محسوب می شود. این سالن تا به امروز میزبان اجرای مهم ترین قطعه های موسیقی و حضور موسیقی دانان، خوانندگان، نوازندگان و بینندگان بی شماری بوده است.

موزه هنر پیناکوتکا دی بِرا

موزه هنر پیناکوتکا دی برا، عمارتی رنسانسی است که بین سال های 1651 تا 1773 با کاربری یک مدرسه یهودی بنا شده است. این بنا از سال 1776 به موزه هنر تغییر کاربری داده و در حال حاضر یکی از بهترین موزه های هنر موجود در ایتالیا و میلان است که آثاری قابل توجه و ارزشمندی را در خود گنجانده است.

محله بِرا

محله فوق العاده بِرا به خاطر خیابان های باریکش، مغازه های جالبش و رستوران های خوب و باکیفیتش محبوب شده است. همچنین گالری معروف پیناکوتکا دی بِرا نیز در این منطقه قرار گرفته است و از دیدنی های میلان به حساب می آید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با دیگر جاذبه های گردشگری ایتالیا مطلب جاذبه های گردشگری ایتالیا در سال 2020 را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2298

به "دیدنی های میلان؛ پایتخت مُد دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدنی های میلان؛ پایتخت مُد دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید