خداحافظی ناگهانی قهرمان وزنه برداری ، پیری: اجازه خداحافظی به میری نمی دهیم

به گزارش یزد بلاگ، علی میری، ملی پوش 25 ساله وزنه برداری ایران که مدال نقره مسابقات قهرمانی 2019 جهان در تایلند، مدال نقره مسابقات 2019 آسیا و نقره 2015 جوانان جهان را در کارنامه دارد، با انتشار پستی در صفحه شخصی اش از جهانی وزنه برداری خداحافظی کرد.

خداحافظی ناگهانی قهرمان وزنه برداری ، پیری: اجازه خداحافظی به میری نمی دهیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، علی میری، ملی پوش 25 ساله وزنه برداری ایران که مدال نقره مسابقات قهرمانی 2019 دنیا در تایلند، مدال نقره مسابقات 2019 آسیا و نقره 2015 جوانان دنیا را در کارنامه دارد، با انتشار پستی در صفحه شخصی اش از دنیای وزنه برداری خداحافظی کرد.

میری در این پیام، بی توجهی مسئولین را عامل اصلی خداحافظی اش بیان کرده، ضمن اینکه از ترک شهر خود خبر داده است.

ظاهرا میزی از عدم توجه مسئولین استان به وی بعد از مدال نقره دنیا دلخور است و از همین رو خداحافظی اش را اعلام کرده.

در همین رابطه شاهرخ پیری رییس هیات وزنه برداری استان آذربایجان غربی در خصوص درج پیام خداحافظی علی میری نایب قهرمان دنیا گفت: هیچ اطلاعی از خداحافظی این قهرمان استان مان ندارم. از خداحافظی میری چه کسی راضی می شود یا ضرر می بیند؟ ما همه کار ها را برای او مهیا کردیم و سالن در اختیارش گذاشتیم تا به تمرین بپردازد. شب و روز تمرین می کند تا در آمادگی کامل قرار داشته باشد و رکوردهایش به حد و سطح اول دنیا برسد.

وی ادامه داد: فردا صدایش می کنم تا به هیأت بیاید و با هم صحبت کنیم. وزنه برداری آذربایجان غربی یک وزنه بردار خوب و در سطح بین المللی دارد. باید ببینیم چه مسئله ای پیش آمده یکباره می خواهد خداحافظی کند.

پیری در خصوص اینکه آیا میری با شما مسئله ای ندارد، گفت: من با کسی مشکل ندارم و پیگیر مشکل میری خواهم بود نمی گذاریم به این راحتی ها یک وزنه برداری خوب در عرصه ایران و دنیا از دنیای قهرمانی خداحافظی کند. همه استان از نایب قهرمان او در دنیا راضی شدند و مسئولان تلاش داشتند به بهترین شکل به او خدمات رسانی کنند.

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1227

به "خداحافظی ناگهانی قهرمان وزنه برداری ، پیری: اجازه خداحافظی به میری نمی دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی ناگهانی قهرمان وزنه برداری ، پیری: اجازه خداحافظی به میری نمی دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید