خبرنگاران محموله قرص غیرمجاز در مهاباد کشف شد

به گزارش یزد بلاگ، مهاباد- خبرنگاران- فرمانده انتظامی مهاباد گفت: یک هزار و 146 عدد انواع قرص غیرمجاز از نوع ترامادول با کوشش ماموران انتظامی این شهرستان کشف و ضبط شد.

خبرنگاران محموله قرص غیرمجاز در مهاباد کشف شد

سرهنگ برزو تجاری روز آدینه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: عوامل انتظامی در ورودی شهر گوگ تپه به یک خودرو سواری پژو پارس مشکوک شدند و با دستور توقف و بازرسی از داخل آن این محلوله را کشف و ضبط کردند.

وی افزود: در این رابطه خودرو حامل محموله توقیف و راننده آن نیز دستگیر شد و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی شهرستان تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی مهاباد از عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ اطلاع داد و بیان کرد: شهروندان پلیس را در ارتقای امنیت اجتماعی کمک نمایند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و افراد مشکوک در زمینه خرید و فروش انواع دارو و قرص های غیرمجاز و قاچاق مراتب را در اسرع وقت به وسیله تلفن فوریت های پلیس 110 اعلام نمایند.

امسال بیش از 130 هزار عدد انواع قرص غیرمجاز و فاقد پروانه ساخت با کوشش مأموران انتظامی این شهرستان کشف و ضبط شده است.

مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه انتظامی آذربایجان غربی در امسال اعلام شده است.

مهاباد در جنوب آذربایجان غربی و 116 کیلومتری مرکز استان واقع است.

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایرنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 671

به "خبرنگاران محموله قرص غیرمجاز در مهاباد کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران محموله قرص غیرمجاز در مهاباد کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید