خبرنگاران شب سخت ترامپ در اولین مناظره با مالیات های پرداخت نکرده

به گزارش یزد بلاگ، تهران- خبرنگاران- در حالیکه تنها چند ساعت به برگزاری اولین مناظره دونالد ترامپ با جو بایدن نامزدهای انتخابات 2020 مانده است، بحث عدم پرداخت مالیات توسط ترامپ به یکی از موضوعات داغ این مناظره تبدیل شده است.

خبرنگاران شب سخت ترامپ در اولین مناظره با مالیات های پرداخت نکرده

به گزارش خبرنگاران، برنی سندرز سناتور ایالت ورمونت و نامزد سابق انتخابات ریاست جمهوری سه شنبه شب در پیام توییتری نوشت: دونالد ترامپ در اولین سال ریاست جمهوری خود فقط 750 دلار مالیات بر درآمد به فدرال ایالات متحده پرداخت کرد.

به نوشته سندرز، وی در این مدت بیش از 317 هزار دلار مالیات به هند، پاناما و فیلیپین پرداخت کرده است.

وی اضافه نمود، این میزان پرداخت مالیات به آمریکا و مالیات پرداخت شده به سه کشور دیگر چگونه با شعار انتخاباتی ترامپ که نخست آمریکا بوده تطابق پیدا می کند؟

سندرز در توییت دیگری نوشت: ترامپ در حالی تنها 750 دلار مالیات در سال 2017 پرداخت کرده است که وی تا کنون با 139 سفر به باشگاه های کلوپ خود 141 میلیون دلار از مالیات مردم آمریکا را هزینه کرده است.

به نوشته سندرز، بله ترامپ یک رئیس جمهور است که به سوسیالیسم شرکتی اعتقاد دارد.

روزنامه نیویورک تایمز این هفته فاش کرد که ترامپ میلیاردی خودخوانده که به دور دوم ریاست جمهوری چشم دوخته، در سالهای 2016 و 2017 بخش زیادی از مالیات های خود را پرداخت نکرده است.

به نوشته این روزنامه آمریکایی، ترامپ در این مدت تنها 750 دلار مالیات بر درآمد فدرال پرداخت کرده است.

این روزنامه همچنین خبر داد که ترامپ در مدت 10 سال از 15 سال گذشته نیز مالیاتی به دولت فدرال پرداخت نکرده با وجودی که 427.4 میلیون دلار در سال 2018 از طریق برنامه تلویزیونی و دیگر معاملات درآمد داشته است.

ساعاتی پس از انتشار گزارش روزنامه نیویورک تایمز، ستاد انتخاباتی بایدن ویدئویی منتشر کرد که در قالب آن فهرستی از هزاران دلار مالیات بر درآمدی را که از سوی یک معلم دبستان، یک آتش نشان، یک مدیر ساخت و ساز و یک پرستار پرداخت شده بود، مورد توجه قرار می داد و این مبلغ را با صورتحساب مالیاتی 750 دلاری پرداخت شده از سوی ترامپ در سال 2017 مقایسه میکرد.

کارزار انتخاباتی بایدن همچنین شروع به فروش برچسب هایی کرد با این مضمون: من بیش از دونالد ترامپ مالیات می پردازم.

ترامپ گزارش نیویورک تایمز را جعلی خواند و در توئیتی گفت که میلیون ها دلار مالیات پرداخت کرده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2311

به "خبرنگاران شب سخت ترامپ در اولین مناظره با مالیات های پرداخت نکرده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شب سخت ترامپ در اولین مناظره با مالیات های پرداخت نکرده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید