خبرنگاران روزنامه نگار مقیم آمریکا: سهم من کشف و بیان واقعیات کرونا است

به گزارش یزد بلاگ، نیویورک- خبرنگاران- روزنامه نگار و حقوقدان آمریکایی، سهم خود در مهار ویروس جدید کرونا را کشف و بیان واقعیت های مربوط به آن دانست و گفت آگاهی می دهم و موانع فرهنگی را برجسته می سازم.

خبرنگاران روزنامه نگار مقیم آمریکا: سهم من کشف و بیان واقعیات کرونا است

الیزابت میرز روز سه شنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که سهم او به عنوان یک روزنامه نگار در مهار کرونا چیست، اضافه نمود: به عنوان حقوقدان و روزنامه نگار متعهد هستم که واقعیت ها را کشف کنم.

وی ادامه داد: من از مدت ها پیش نقش خود را در تعلیم دوستان مرتبط، خانواده و همکارانم در آمریکا، مغرب (جایی که اکنون در آنجا هستم) و سراسر جهان ایفا کرده ام.

سردبیر سابق مجله آنلاین درون جهان عرب اضافه نمود: من از شبکه های اجتماعی و دیگر راه های اطلاع رسانی به مردم درباره اظهارات نادرست یا سوء مدیریت مقامات دولتی که نه تنها مردم را سردرگم می کند بلکه در گسترش ویروس هم مشارکت دارد، اینکه چگونه ویروس گسترش می یابد، چگونه از بهداشت مناسب استفاده و فاصله اجتماعی را رعایت کنند تا با گسترش آن مقابله شود، آگاهی می دهم و موانع فرهنگی را برجسته می سازم.

میرز خاطرنشان کرد: من در حال کامل کردن مقاله ای درباره کووید-19 در مغرب هستم و امیدوارم به زودی آن را منتشر سازم.

بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده، تا به امروز 181 هزار و 587 نفر در جهان به این بیماری مبتلا شده و هفت هزار و 139 نفر جان باخته اند.

از این تعداد، 78 هزار و 959 نفر هم از این بیماری بهبود یافتند.

در آمریکا هم برخلاف ادعاهای مقامات این کشور، چهار هزار و 666 نفر به این ویروس مبتلا شده و 85 نفر جان خود را از دست داده اند. تنها 17 نفر هم تا کنون خوب شده اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 700

به "خبرنگاران روزنامه نگار مقیم آمریکا: سهم من کشف و بیان واقعیات کرونا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران روزنامه نگار مقیم آمریکا: سهم من کشف و بیان واقعیات کرونا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید