حمله مرگبار بوفالوی خشمگین به شیر!

به گزارش یزد بلاگ، شیر ماده که خود را آماده خوردن بوفالو شکار شده می کرد ناگهان به شکلی وحشتناک توسط یک بوفالوی دیگر مورد حمله نهاده شد.

حمله مرگبار بوفالوی خشمگین به شیر!

به گزارش خبرنگار، شاید بعضی از ما در زندگی در موقعیت هایی نهاده شده باشیم که همه چیز را تمام شده تلقی کنیم، اما درست در اوج ناامیدی است که ناگهان شرایط تغییر نموده و دگرگون می گردد. مانند بوفالویی که پس از شکارشدن توسط شیر ماده خود را آماده مرگ می کرد، اما ناگهان با یک اتفاق غیرمنتظره، زندگی اش دگرگون شد.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است چگونگی نجات این بوفالو از چنگال یک شیر گرسنه را به تصویر می کشد. در ابتدای این ویدئو شیر گرسنه که خود را آماده خوردن این بوفالو می نماید دیده می گردد. دقیقا در همین لحظه بوفالوی دیگری از پشت سر به شیر نزدیک شده و با حمله ای برق آسا این حیوان را به هوا پرتاب می نماید.

در این ویدئو مشاهده می گردد بوفالوی خشمگین پس از فرود شیر بار دیگر شاخ خود را در بدن این حیوان فرو نموده و آن را دوباره به هوا پرتاب می نماید. شیر ماده که مرگ را در مقابل چشمانش می بیند با حالتی نیمه جان صحنه را ترک نموده و زنده ماندن را به گرسنه بودن ترجیح می دهد.

لازم به ذکر است؛ این ویدئو پس از انتشار در توئیتر مورد توجه کاربران نهاده شد و تا به امروز بیش از 70 هزار بیننده داشته است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3762

به "حمله مرگبار بوفالوی خشمگین به شیر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله مرگبار بوفالوی خشمگین به شیر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید