حمله فروغی به عادل فردوسی پور، مدیر شبکه سه: فردوسی پور مظلوم نمایی می کند!

به گزارش یزد بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- علی فروغی مدیر شبکه سه سیما درباره عادل فردوسی پور حرف های جدیدی زده است.

حمله فروغی به عادل فردوسی پور، مدیر شبکه سه: فردوسی پور مظلوم نمایی می کند!

به گزارش خبرنگاران، حتی اگر عادل فردوسی پور مهر سکوت به لبانش بزند، باز هم مدیر شبکه 3 درباره او صحبت می کند چرا که علی فروغی تصور می کند عادل باند رسانه ای دارد! و هر انتقادی از غیبت فردوسی پور را به پای این باند رسانه ای می نویسد. شبکه سه مطالبات فردوسی پور بابت تهیه و اجرای برنامه نود را با تاخیر پرداخت کرده، اما فروغی طوری از پرداخت یک میلیارد تومان به او خبر می دهد که انگار به او لطف شده و بابت موافقت شبکه ورزش با ادامه برنامه فوتبال 120 هم سر عادل منت می گذارد.

علی فروغی درباره کنار گذاشته شدن عادل فردوسی پور و متوقف شدن برنامه 90 گفت: دیگر نمی شد اینگونه ادامه داد. محبوبیت و تخصص ایشان برای ما پنهان نبود. وقتی ببینید بهترین دروازه بان شما دائما در خط دیگری کار می کند، یکی دیگر را درون دروازه می گذارید! کار داشت از مدارش خارج می شد و مهم ترین بحث این بود.

مدیر شبکه 3 اضافه کرد: دیگران هم نگاه می کردند و می گفتند اگر کسی می تواند به خاطر محبوبیتش از مدار خارج شود و کسی هم به او چیزی نگوید پس ما هم می توانیم این کار را انجام دهیم. اینگونه اصلا صدا و سیما از هم می پاشید! ما ناگزیر به دریافت چنین تصمیمی بودیم.

علی فروغی گفت: راه هم برای ایشان باز است. ایشان مظلوم نمایی می کنند. او بالاخره کارمند رسمی صدا و سیما است و بدانید در یک سال اخیر نزدیک 1 میلیارد تومان از مطالبت شان را داده ایم. نوبت ترفیع شغلی شان رسیده بود و با امضای بنده این ترفیع شغلی را هم دریافتد. شبکه ورزش که به هر حال زیر نظر شبکه سه است و ایشان یک عدد خیلی درشتی از برنامه فوتبال 120 گرفته است. به او گفتیم بیا و گزارش کن اما خودش قبول نکرد.

فروغی در پایان اضافه کرد: بر خلاف مظلوم نمایی ایشان، همان دوره یک هفته 10 روزی که می گفت می خواهم مهاجرت کنم و فلان، درخواست دستی فوتبال 120 را داده بود. منتها بلد هستند و رسانه دارند و رسانه های شان هم زنجیره ای به هم متصل است. فضای مجازی دست ما نیست، ایشان از همان طریق کار پرحجمی کردند و ادراکی در جامعه درست کردند. ما خیلی کار زیادی داریم و نمی رسیم که به این مسائل رسیدگی کنیم و از کارهای مان عقب می مانیم. از 7 صبح تا 1:30 شب که فوتبال خارجی تمام می شود، گرفتاری داریم.

اختلاف عادل فردوسی پور با مدیر شبکه سوم سیما از بازتاب حرف های رشید مظاهری در ورزشگاه کربلای عراق شروع شد. عادل قصد داشت حرف های تند مظاهری که آن زمان دروازه بان ذوب آهن بود و در ورزشگاه عراق از سوی برخی فوتبالدوستان عراقی مورد اهانت قرار گرفته بود را در برنامه نود پخش کند، مدیر شبکه سه اما دستور داد این حرف ها به خاطر ماهیت سیاسی اش نباید پخش شود و عادل با وجود این دستور، بخش کوتاهی از حرف های مظاهری را روی آنتن برد. مظاهری بعد از پایان بازی ذوب آهن و الزورا که با حمله چند تماشاگرنمای عراقی به بازیکنان تیم ایرانی همراه بود، حرف های تندی زد که برنامه نود بخش عمده این حرف ها را سانسور کرد و فقط گوشه ای از گلایه هایی دروزاه بان وقت ذوب آهن را منعکس کرد.

البته جرقه اختلاف فردوسی پور با علی فروغی از زمان جام جهانی 2018 زده شد و ماجرای سفر پویول به تهران و مخالفت شبکه سه سیما با حضور این مهمان سرشناس اسپانیایی در استودیوی برنامه فردوسی پور، عادل و مدیر شبکه سه سیما را با هم سرشاخ کرد. شاید داستان حواشی بازی ذوب آهن و الزورا عراق هم آتش این اختلاف را تندتر کرده باشد اما نمی توان این حادثه را نقطه شروع اختلاف طرفین دانست.

اما جالب ترین بخش ماجرا آن جاست که از مزدک میرزایی نقل شده؛ رییس شبکه سه سیما من را به اتاق خودش دعوت کرد و گفت برنامه نود را به جای عادل اجرا کن و من چون نمی خواستم جای فردوسی پور را بگیرم، وقتی فشار شبکه را برای اجرای این برنامه دیدم، تصمیم گرفتم از ایران خارج شوم.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2886

به "حمله فروغی به عادل فردوسی پور، مدیر شبکه سه: فردوسی پور مظلوم نمایی می کند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله فروغی به عادل فردوسی پور، مدیر شبکه سه: فردوسی پور مظلوم نمایی می کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید