حرکت فوتبال به سمت شروع دوباره، لیگ های برتر باید به سرانجام برسند

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگار مهر، لیگ های معتبر فوتبال جهان و بسیاری از کشورهای دیگر در حالی که به نیمه های راه رسیده بود، با گسترش ویروس کرونا به تعطیلی کشانده شدند تا تداوم این بیماری ابهاماتی را در خصوص ادامه برگزاری یا لغو آنها ایجاد کند.

حرکت فوتبال به سمت شروع دوباره، لیگ های برتر باید به سرانجام برسند

در شرایطی که هنوز ویروس کرونا مهمان آزاردهنده بیشتر کشورهای دنیاست، فدراسیون بین المللی فوتبال در کوشش است زمینه را برای برگزاری ادامه رقابت ها فراهم کند. مسئولان فیفا در کوشش هستند کشورها را مجاب نمایند تا لیگ های خود را به خاتمه برسانند.

بر اساس تاکید فدراسیون بین المللی فوتبال، هیچ لیگی نباید بدون برگزاری مسابقات قهرمان خود را بشناسد. به همین دلیل فدراسیون های عضو باید راهکاری را پیدا نمایند تا در بهترین زمان ممکن و در نظر دریافت سلامتی بازیکنان و کلیه اعضای تیم ها، مسابقات را برگزار نمایند.

به دنبال تاکید فیفا، مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ایران هم به دنبال راهکار هایی هستند تا بتوانند نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر را به خاتمه برسانند. به همین دلیل احتمالاتی برای ادامه یا لغو لیگ مطرح شده است که براساس پیگیری های خبرنگار مهر احتمال برگزاری مسابقات لیگ برتر بیشتر است.

با تاکید فیفا فوتبال دوباره شروع خواهد شد و مسئولان فدراسیون ها کوشش خواهند کرد با روش های مختلف لیگ های خود را به خاتمه برسانند تا چهره تیم قهرمان و تیم های سقوط نماینده به لیگ پایین تر معین گردد.

این تاکید در حالی اجرا شده است که بین بعضی مسئولان تیم های بالای جدول لیگ برتر ایران اختلاف نظرهایی به وجود آمده و مصاحبه هایی علیه یکدیگر انجام داده اند. در شرایط فعلی تیم فوتبال پرسپولیس با 10 امتیاز اختلاف صدرنشین لیگ برتر است.

با این حال تیم های سپاهان، تراکتور و استقلال این امیدواری را دارند که با ادامه رقابت های لیگ برتر بتوانند خود را به صدر برسانند. شاید به همین خاطر است که با تعطیلی لیگ برتر و معرفی پرسپولیس به عنوان قهرمان مخالفت دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 962

به "حرکت فوتبال به سمت شروع دوباره، لیگ های برتر باید به سرانجام برسند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرکت فوتبال به سمت شروع دوباره، لیگ های برتر باید به سرانجام برسند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید