شرح AFC درباره محل بازی استقلال و تراکتور با سعودی ها

به گزارش یزد بلاگ، داتو ویندزور جان دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا خاطرنشان کرد هنوز درباره محل برگزاری بازی نمایندگان ایران و عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تصمیم گیری نشده و AFC در حال آنالیز و مطالعه بیشتر است.

شرح AFC درباره محل بازی استقلال و تراکتور با سعودی ها

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت طراحی تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

داتو گفت: تصمیم گیری درباره بازی های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان و سایر رقابت های شرق آسیا احتیاج به مطالعه و آنالیز بیشتری درباره تحولات همه گیری ویروس کرونا در سراسر دنیا دارد.

وی تاکید نمود: جلسه ای با تمام کمیته های کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حل این مسئله در کوالالامپور برگزار می گردد. تمام پیشنهادات مربوط به سیستم مسابقات مورد آنالیز قرار می گیرد چه این رقابت ها به صورت رفت و برگشت باشد و چه به صورت متمرکز. همه گزینه ها در دسترس است.

دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: ما منتظر نتایج پنج گروه شرق آسیا خواهیم بود و همه گزینه ها در دسترس است. اما در AFC ما قبل از هر چیز دنبال ایمنی و سلامت بازیکنان خواهیم بود، چون این اولویت ما است.

در حالی که پیش از این مقرر بود مراحل یک هشتم و یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا به صورت تک بازی برگزار گردد، اما خبر های رسانه های امارات و عربستان حاکی است محتمل است کنفدراسیون فوتبال آسیا در برنامه خود تجدیدنظر کند.

ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا سه نماینده دارد. پرسپولیس باید با استقلال تاجیکستان بازی کند، تراکتور به مصاف النصر عربستان می رود و استقلال هم با الهلال عربستان ملاقات خواهد نمود.

محل برگزاری بازی استقلال و تراکتور با الهلال و النصر عربستان در روز های گذشته یکی از ابهامات مرحله یک هشتم نهایی بوده است.

منبع: فرارو
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3842

به "شرح AFC درباره محل بازی استقلال و تراکتور با سعودی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح AFC درباره محل بازی استقلال و تراکتور با سعودی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید