ثبت نام پذیرفته شدگان کاردانی نظام جدید از هفته آینده شروع می گردد

به گزارش یزد بلاگ، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از شروع ثبت نام پذیرفته شدگان کاردانی نظام جدید از هفته آینده دوشنبه 21 مهر ماه اطلاع داد.

ثبت نام پذیرفته شدگان کاردانی نظام جدید از هفته آینده شروع می گردد

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت وگو با خبرنگار درباره زمان ثبت نام پذیرفته شدگان کاردانی نظام جدید اظهار کرد: نتایج نهای کنکور فنی و حرفه ای چهارشنبه 16 مهر ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور نهاده شد.

او گفت: پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در 9 رشته با آزمون و در 28 رشته صرفا با سوابق تحصیلی صورت گرفت.

سخنگوی سازمان سنجش گفت: در پذیرش نهایی کنکور فنی و حرفه ای 89 هزار و 923 نفر قبول شدند. از این تعداد قبول شده نهایی 52 هزار و 262 نفر مرد و 37 هزار و 661 نفر زن هستند. بر این اساس 58.1 درصد قبول شدگان مرد و 41.9 درصد زن هستند.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش گفت: از قبول شدگان، 62 هزار و 445 نفر در رشته های با آزمون و مابقی در رشته های بی آزمون پذیرش می شوند. 69.4 درصد ظرفیت به رشته های با آزمون و 39.6 درصد سهم رشته های بدون آزمون است.

زرین آمیزی درباره زمان ثبت نام پذیرفته شدگان گفت: ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته نظام جدید از دوشنبه 21 مهر شروع می گردد. متقاضیانی که اسامی آن ها به عنوان پذیرفته شدگان نهایی این دوره اعلام شده است، ضروری است برای اطلاع از تاریخ و مدارک لازم برای ثبت نام از فردا شنبه 19 مهر 99 به سایت دانشگاه فنی و حرفه ای به نشانی www.tvu.ac.ir یا موسسه محل قبولی مراجعه نمایند.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش اضافه نمود: در صورت نبودن برنامه زمانی خاص در سایت آموزشکده یا موسسه محل قبولی، پذیرفته شدگان ضروری است با توجه به نشانی و آدرس مؤسسات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام نسبت به شناسایی موسسه محل قبولی خود اقدام و در یکی از روز های دوشنبه 21 مهر و یا سه شنبه 22 مهر با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه نمایند و مراجعه نکردن به موقع پذیرفته شدگان برای ثبت نام به منزله انصراف از تحصیل آنان تلقی خواهد شد.

او اضافه نمود: افرادی که در ردیف پذیرفته شدگان رشته های تحصیلی پذیرش برای نیمسال دوم سال تحصیلی 1399-1400 (بهمن ماه) نهاده شده اند، باید تا سرانجام بهمن ماه سال 99 پیروز به دریافت گواهینامه سرانجام تحصیلات دوره متوسطه در رشته مورد نظر شوند، تا مجاز به ثبت نام و ادامه تحصیل از نیمسال دوم امسال باشند و در غیر این صورت قبولی آنان باطل است.

زرین آمیزی اظهار کرد:پذیرفته شدگان رشته های تحصیلی دوره روزانه آزمون کاردانی پیوسته و ناپیوسته نظام جدید (دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال 1399 با دادن انصراف قطعی از تحصیل، مجاز به شرکت در گزینش رشته های تحصیلی دوره روزانه آزمون کاردانی پیوسته و ناپیوسته نظام جدید (دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال 1400 نیستند.

1- اصل مدرک دیپلم یا گواهی موقت سرانجام تحصیلات دوره دوم متوسطه نظام جدید در یکی از شاخه های کار و دانش و یا فنی و حرفه ای از محل تحصیل مبنی بر گذراندن کلیه واحد های درسی، کارورزی و کارآموزی در دوره سه ساله تا سرانجام شهریورماه 1399 که به تایید رئیس موسسه محل تحصیل رسیده باشد.

تبصره: با توجه به اینکه مطابق ضوابط به دانش آموزان و هنرجویان سال آخر کار و دانش و یا فنی و حرفه ای به شرط اخذ دیپلم تا تاریخ 99/11/30 اجازه انتخاب کدرشته های تحصیلی نیمسال دوم داده شده است، لذا ثبت نام و ادامه تحصیل پذیرفته-شدگان آن دسته از کدرشته های تحصیلی که پذیرش آن مربوط به نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399 می باشد، بشرط اخذ مدرک تحصیلی دیپلم تا تاریخ 99/11/30 بلامانع است.

2- اصل مدرک دیپلم متوسطه و یا گواهی موقت سرانجام تحصیلات متوسطه نظام قدیم آموزش متوسطه متناسب با نوع رشته قبولی.

3- اصل مدرک دیپلم شاخه نظری نظام آموزش جدید (نظام 3-3-6) یا نظام سالی واحدی و یا ترمی واحدی و یا گواهی موقت سرانجام تحصیلات متناسب با نوع رشته قبولی (متقاضیان دیپلم شاخه نظری نظام سالی واحدی و یا ترمی واحدی می بایست در زمان ثبت نام علاوه بر مدرک دیپلم، مدرک پیش دانشگاهی نیز ارائه نمایند).

4- ارائه رسید درخواست تاییدیه تحصیلی دیپلم که از دفاتر پیشخوان دولت الکترونیک اقدام شده است.

5- اصل شناسنامه و دو برگ فتوکپی از تمام صفحات آن.

6- اصل کارت ملی و دو برگ فتوکپی از پشت و روی آن

7- شش قطعه عکس 4×3 تمام رخ تهیه شده در امسال.

8- مدرکی که شرایط نظام وظیفه برادران را با توجه به بند مقرارت وظیفه عمومی مندرج در صفحات 3 و 4 دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته های تحصیلی دوره های کاردانی نظام جدید (دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال 1399 معین کند.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2426

به "ثبت نام پذیرفته شدگان کاردانی نظام جدید از هفته آینده شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام پذیرفته شدگان کاردانی نظام جدید از هفته آینده شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید