توییت وزیر اماراتی درباره حادثه دریای عمان

به گزارش یزد بلاگ، وزیر مشاور در امور خارجی امارات متحده عربی در پیامی توییتری، به حادثه انفجار دو نفتکش در دریای عمان و حمله به فرودگاه ابها در عربستان سعودی واکنش نشان داد.

توییت وزیر اماراتی درباره حادثه دریای عمان

با همراهی تور لوکس عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران ، انور قرقاش وزیر مشاور در امور خارجی امارات، عصر دیروز در صفحه کاربری خود در توییتر نوشت: حملات امروز به نفتکش ها در دریای عمان و هدف قرار دادن فرودگاه ابها در عربستان سعودی تحولی نگران کننده و تنشی جدی است.

این وزیر اماراتی اضافه نمود چنین حوادثی تحرک جامعه جهانی برای تضمین امنیت و ثبات منطقه ای را می طلبد.

این دیپلمات اماراتی، روز چهارشنبه نیز در توییتی در کوشش برای مظلوم نمایی متجاوزان اماراتی و سعودی ادعا نموده بود که حمله انصارالله به فرودگاه ابها و حملات مکرر به اهداف غیرنظامی در عربستان سعودی، ثابت بودن موضع اولیه امارات برای حمایت همه جانبه از عربستان سعودی را مورد تایید قرار می دهد.

طی روزهای اخیر پاسخ موشکی و پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن به حملات مستمر ائتلاف متجاوز سعودی- اماراتی به مناطق مختلف یمن، افزایش یافته است. نیروهای یمنی طی دو روز گذشته در دو نوبت، فرودگاه ابها در جنوب عربستان را هدف حملات موشکی و پهپادی قرار دادند.

فرودگاه منطقه ای ابها که گفته می گردد از سال 2016 به فرودگاه بین المللی تبدیل شده، در منطقه عسیر در جنوب غرب عربستان سعودی واقع شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 329

به "توییت وزیر اماراتی درباره حادثه دریای عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توییت وزیر اماراتی درباره حادثه دریای عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید