توییتر نمایش آزمایشی تعداد کوت توییت ها را شروع کرد

به گزارش یزد بلاگ، توییتر به تازگی آزمایش جدیدی در پلتفرم خود شروع نموده است تا تعداد کوت (ری توییت با کامنت) توییت ها را در قالب گزینه ای مجزا به نمایش بگذارد.

توییتر نمایش آزمایشی تعداد کوت توییت ها را شروع کرد

توییتر قابلیت های مختلفی ارائه می دهد و می توان کارهای متنوعی روی توییت ها انجام داد. یکی از قابلیت ها، ری توییت کردن است که به دو نوع، یعنی با کامنت و بدون کامنت انجام می گیرد. کاربران توییتر مدت ها است که ری توییت با کامنت را کوت کردن می خوانند و به نظر می رسد خود توییتر نیز میخواهد به زودی به صورت رسمی چنین کاری انجام دهد. در حرکتی که احتمالا بعضی بخش های پلتفرم را برای همیشه دست خوش تغییر خواهد نمود، توییتر تصمیم گرفته عبارتی را که برای بعضی معیارها استفاده می نماید تغییر دهد. بدین ترتیب توییتر میخواهد تعداد کوت های هر توییت را به صورت جداگانه نشان دهد. تا پیش از این، کوت ها نیز جزو ری توییت ها به حساب می آمدند.

توییتر در بیانیه ای که شنبه گذشته در اختیار رسانه ورج قرار داده ست می گوید: چند ماه پیش، ما Retweets with Comments را بیشتر در جلوی چشم شما قرار دادیم تا وقتی که روی گزینه Retweets توییت کلیک می کنید، تعداد ری توییت با کامنت ها را هم ببینید. این قابلیت برای همه در دسترس قرار گرفته است. اکنون ما آزمایش جدیدی را شروع نموده ایم تا Retweets with Comments را در قالب گزینه ای جداگانه یعنی Quotes برای هر توییت نشان دهیم تا ببینیم که آیا این کار می تواند ری توییت های دارای کامنت را قابل دسترس تر و قابل فهم تر کند یا خیر.

همانطور که در اسکرین شات زیر می توانید ببینید، توییتر به صورت آزمایشی گزینه Quotes را هم به زیر توییت ها اضافه نموده است تا بتوانید ساده تر به آن ها دسترسی پیدا کنید:

توییتر پیش تر در اواسط سه ماهه دوم امسال میلادی قابلیت Retweet with Comments را به صورت آزمایشی برای بعضی کاربران iOS راه اندازی نموده بود که تعداد آن ها در قالب گزینه ای جداگانه در کنار Likes و Retweets نشان داده می شد. در دسترس قرار دریافت کوت ها در قالب گزینه ای مجزا باعث می گردد امکان دسترسی به آن ها بسیار ساده تر باشد.

توییتر شبکه اجتماعی بسیار پویایی است و همیشه کوشش می نماید قابلیت هایی جدید در راستای بهبود تجربه کاربری ارائه دهد. توییتر طی چند ماه اخیر بارها تغییراتی در رابط کاربری خود ایجاد نموده که عموما با استقبال روبرو شده اند. البته در نظر داشته باشید که گاهی اوقات این تغییرات در رابط کاربری از مرحله آزمایشی خارج نشدند و هرگز به صورت عمومی در دسترس همه کاربران قرار ندریافتد.

توییتر مدتی پیش به صورت آزمایشی برچسب جدیدی تحت عنوان Original Twitter به پلتفرم اضافه نمود که نشان می داد کدام کاربر، بحث را شروع نموده است؛ اما هیچ گاه شاهد انتشار عمومی آن نبودیم. توییتر همچنین به صورت موقتی قابلیت اسنوز کردن اعلان ها را در پلتفرم پیاده سازی کرد تا اعلان ها بعدا در زمانی خاص مجددا به نمایش دربیایند. قابلیتی دیگر این بود که کاربران توییتر می توانستند مشخص نمایند صرفا اعلان بعضی از ریپلای های توییت شان اعلام گردد و اعلان همه ریپلای ها روی صفحه نیایند.

توییتر پیش تر گفته است همیشه کوشش می نماید با بهبود رابط کاربری پلتفرم خود، فرآیند مکالمه را برای کاربران ساده تر کند. مدیر بخش مدیریت محصول در توییتر در دی ماه سال گذشته گفت این شرکت میخواهد با معرفی قابلیت هایی جدید، بعضی از تعاملات ناسالم پلتفرم را کمرنگ تر کند. برای مثال ممکن است شماری از کاربران توییتر علاقه ای بیش از حد به دیده شدن داشته باشند یا این که بعضی افراد بخواهند به دیگران توهین نمایند. البته تغییراتی که توییتر در پلتفرم اعمال نموده صرفا به طراحی ظاهری محدود نمی گردد. از مدتی پیش امکان زمان بندی توییت ها به نسخه وب آمده است تا کاربر بتواند توییت خود را بنویسد و آن را در زمانی دیگر منتشر کند.

توییتر طی چند هفته اخیر به دفعات در اخبار حضور پیدا نموده است. سه نوجوان با نام های گراهام ایوان کلارک، نیما فاضلی و میسون شپرد توانستند با همکاری یک دیگر، عظیم ترین هک توییتر را رقم بزنند. گفته می گردد کلارک ماه ها پیش ازطریق حمله فیشینگ به دستگاه کارمندان توییتر، اطلاعات ابزار مدیریتی را استخراج نموده و سپس ازطریق آن به حساب های کاربری عظیم نظیر ایلان ماسک و بیل گیتس دسترسی پیدا نموده است. همچنین چند روز پیش اعلام شد توییتر متوجه نوعی باگ در نسخه اندروید اپلیکیشن خود شده که ازلحاظ تئوری امکان دسترسی به پیغام های خصوصی کاربران را فراهم می نموده است. توییتر می گوید هیچ گونه شواهدی وجود ندارد که نشان دهد پیغام های خصوصی کاربران فاش شده است. زومیت

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1908

به "توییتر نمایش آزمایشی تعداد کوت توییت ها را شروع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توییتر نمایش آزمایشی تعداد کوت توییت ها را شروع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید