تغییرات استقلال برای بازی با تراکتور لو رفت

به گزارش یزد بلاگ، آبی پوشان تهران که بعد از پشت سر گذاشتن ملاقات معوقه مربوط به هفته هشتم خود مقابل پرسپولیس و توقف در این بازی روز های پر خبری را سپری کردند، حالا باید در چارچوب هفته یازدهم در تبریز به مصاف تراکتور بروند که این تیم نیز خود از تیم های بالای جدولی و مدعی این فصل است.

تغییرات استقلال برای بازی با تراکتور لو رفت

آبی پوشان در حالی ملاقات گذشته خود را با تساوی 2-2 به خاتمه رساندند که خط دفاعی آن ها شب خوبی را سپری نکرد و بار ها مهاجمان پرسپولیس را در موقعیت گلزنی قرار داد. به همین دلیل ممکن است ترکیب آن ها به خصوص در خط دفاعی با تغییراتی روبرو باشد.

قلب خط دفاعی آبی پوشان را در این بازی عارف غلامی و محمد حسین مرادمند تشکیل می دادند که احتمال نیمکت نشینی این دو در تبریز وجود دارد.

بعضی برآورد ها از احتمال شکل گیری زوج سیاوش یزدانی و محمد دانشگر در قلب خط دفاعی این تیم خبر می دهد. زوجی که قرار است برای اولین بار شکل بگیرد تا فکری این ترکیب را نیز در تیمش امتحان کند.

همچنین از اردوی آبی پوشان شنیده می شود احتمال حضور داریوش شجاعیان هافبک تکنیکی و بازی ساز این تیم در ترکیب اصلی نیز وجود دارد. شجاعیان که مدت های زیادی را به دلیل مصدومیت دور از میدان به سر برد، بعد از پشت سر گذاشتن این دوران نتوانسته بود در ترکیب آبی پوشان جا داشته باشد.

ملاقات استقلال و تراکتور که از ملاقات های حساس هفته یازدهم است، به میزبان سرخ پوشان تبریزی و از ساعت 14:30 روز دوشنبه 29 در تبریز برگزار می شود.

منبع: فرارو
انتشار: 27 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 بهمن 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3188

به "تغییرات استقلال برای بازی با تراکتور لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات استقلال برای بازی با تراکتور لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید