استراماچونی: به بازیکنان گفته ام که امشب بر می گردم

به گزارش یزد بلاگ، آندره استراماچونی در مصاحبه با روزنامه ایتالیایی استامپا چاپ تورین درباره فسخ یکجانبه قراردادش با باشگاه استقلال گفت: متأسفانه پس از کوشش های ناموفق متعدد، این قرارداد که مسئولش باشگاه استقلال بود، به طور یکجانبه فسخ شد.

استراماچونی: به بازیکنان گفته ام که امشب بر می گردم

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، وی در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می کردید که مسئله شما به مسئله ای دولتی تبدیل گردد؟، گفت: با وجود محبتی که مردم نسبت به من دارند، تصور نمی کردم چنین اعتراضی نمایند که مرا تحت تأثیر قرار داد. فوتبال در ایران از اهمیت بالایی برخوردار است و تیم ما هم متعلق به دولت است، برای همین توسط سیاستمداران اداره می گردد.

سرمربی پیشین اینتر توضیح داد: ما از چهار بازی های اول مان در لیگ برتر ایران تنها دو امتیاز کسب نموده بودیم، در رده یکی مانده به آخر در جدول رده بندی بودیم و دربی تهران را هم به پرسپولیس واگذار کردیم. به همین خاطر بود که با وجود مسائل فنی و اقتصادی، بازگشت خوبی در این رقابت ها داشتیم و همه را مجذوب خود کردیم.

استراماچونی همچنین درباره بهترین تجربه اش از حضور چند ماهه اش در ایران و استقلال گفت: شاید پیروزی مقابل تراکتور، رقیب جدی ما که باشگاهی ثروتمند است در روزهایی که تنش زیادی بابت حمله ترکیه به سوریه بود، بهترین تجربه حضورم در استقلال بود. استقلال 12 سال بود که در تبریز پیروز به شکست تراکتور نشده بود و هرگز به این تیم 4 گل (استقلال 4 بر 2 تراکتور را برد) نزده بود.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش در پاسخ به این پرسش که اگر مشکل رفع گردد، حاضر هستید به استقلال بازگردید؟، گفت: به بازیکنانم گفتم که امشب برمی گردم.

سرمربی استقلال در ادامه در مواجهه با این پرسش که پشیمان نمی شوید؟، تأکید کرد: به خودم و دوستانی که به ما اطمینان داده اند که دیگر مسئله ای، از آن دست مسائلی که می توانند یک ماجراجویی جذاب را به خطر بیندازند، پیش نخواهد آمد، اعتماد دارم.

استراماچونی همچنین درباره ایران گفت: تنها با رفتن به ایران می توانید به زیبایی های آن پی ببرید. میراث امپراتوری پارس باشکوه است. دریا، کوههای پوشیده از برف، غذای عالی. زندگی روزمره آنها آنطور نیست که از بیرون تصور می کنید. مهمتر از همه خونگرمی مردم که با افتخار از خارجی ها استقبال می نمایند.

وی در انتها اعلام نمود: من فرهنگ و فوتبالی باورنکردنی را تجربه کردم و هر اتفاقی که بیفتد تهران برای همواره در قلب من باقی خواهد ماند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 267

به "استراماچونی: به بازیکنان گفته ام که امشب بر می گردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی: به بازیکنان گفته ام که امشب بر می گردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید