مشخص تکلیف چیدمان جدید کمیسیون پرحاشیه، یک بانو رئیس جدید می گردد؟

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در ماه هایی که تمام کشورهای دنیا درگیر المپیک توکیو و کسب مجوز حداکثری برای ورود به این رویداد بودند، کمیسیون ورزشکاران ایران و حواشی پیرامون این کمیسیون یکی از معضلات کمیته ملی المپیک و مدیرانش بود.

مشخص تکلیف چیدمان جدید کمیسیون پرحاشیه، یک بانو رئیس جدید می گردد؟

بیش از یک سال از حواشی ایجاد شده در خصوص کمیسیون ورزشکاران می گذرد. این حواشی از انتقاد بعضی اعضا نسبت به اتفاقات و مدیریت داخلی این کمیسیون شروع شد و همراه شدن بعضی جریانات خارجی باعث شد که تا استعفای چند نفر از آنها، لغو برگزاری جلسات و به نوعی تعطیلی کمیسیون پیش برود.

این تنش های داخلی و خارجی پای کمیته بین المللی المپیک را هم به میان آورد و بعد از آن تدوین آئین نامه ای جدید را هم موجب شد؛ آئین نامه ای که قرار است انتخابات داخلی برای تعیین رئیس و نایب رئیس جدید کمیسیون روز سه شنبه (فردا) بر اساس آن برگزار گردد.

برای تصدی پست ریاست کمیسیون ورزشکاران چهار نفر از اعضا کاندیدا شده اند. آرش میراسماعیلی و سعید حسنی پور رئیس و نایب رئیس پیشین و هادی ساعی تنها عضو کمیسیون در هیات اجرایی همراه با زهرا نعمتی کاندیداهای پست ریاست هستند.

نگاهی گذرا به شرایط این کاندیدا و پیشینه آنها در کمیسیون ورزشکاران می تواند تا حد زیادی نتیجه رای گیری فردا را تعیین کند.

میراسماعیلی در حالی کاندیدای ریاست شده که طی یک سال و نیم گذشته چگونگی عملکردش بحث برانگیز بود و مخالفت بعضی اعضا نسبت به آن هم از دلایل ایجاد حواشی پیرامون کمیسیون بود. گذشته از این، در اعلام نام آرش میراسماعیلی به عنوان کاندیدای دوباره ریاست هم حواشی زیادی ایجاد شد و اصلاً تعیین نیست بالاخره وی در رای گیری حضور خواهد داشت یا نه!

البته خبرنگاران کسب اطلاع کرد میراسماعیلی به صورت مکتوب حضور خود در انتخابات را اعلام نموده اما اعلام انصرافش از این حضور شفاهی بوده که مورد تایید کمیته نیست و وی کماکان یکی از کاندیداهای رسیدن به عنوان ریاست کمیسیون ورزشکاران به حساب می آید.

علاوه بر این، سعید حسنی پور و هادی ساعی هم در شرایطی کاندیدا شده اند که ترکیب کمیسیون ورزشکاران در مجموع نسبت به مدیریت کمیسیون انتقاد داشتند و قاعدتاً از حضور دوباره افراد قبل به عنوان مسئول استقبال زیادی نخواهد شد.

با این اوصاف زهرا نعمتی گزینه باقی مانده برای ریاست محسوب می گردد که ظاهراً از شانس بیشتری نسبت به دیگر کاندیداها برخوردار است. ضمن اینکه طبق اطلاعات خبرنگاران طی روزهای گذشته جلساتی هم در راستای اخذ آرای مثبت برای ریاست نعمتی برگزار شده است.

آنچه بیشتر از انتخابات در این کمیسیون مورد انتظار است، برقراری آرامش و ایجاد فضای محبت آمیز و صمیمی تر است که طی روزها و هفته های گذشته با مصاحبه های عجیب و دور از ادبیات در شان یک ورزشکار به بیراهه رفته است و باعث نقدها اهالی ورزش از این قهرمانان سالهای نه چندان دور ورزش شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1817

به "مشخص تکلیف چیدمان جدید کمیسیون پرحاشیه، یک بانو رئیس جدید می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخص تکلیف چیدمان جدید کمیسیون پرحاشیه، یک بانو رئیس جدید می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید