تعداد مبتلایان به کرونا در چین دو رقمی شد

به گزارش یزد بلاگ، پس از چند روز که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در چین صفر شده بود شمار مبتلایان بار دیگر در این کشور دو رقمی شد.

تعداد مبتلایان به کرونا در چین دو رقمی شد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

کمیسیون ملی بهداشت چین امروز دوشنبه اعلام نمود در روز گذشته 12 فرد مبتلا به کرونا شناسایی شده است که از این تعداد یک نفر در استان سیچوان و 10 نفر هم در استان مغولستان داخلی بوده اند.

مقامات بهداشتی چین همچنین اعلام نمودند در روز گذشته هیچ موردی از فوت و یا موارد مشکوک به کرونا ثبت و گزارش نشده است.

آنها همچنین اعلام نمودند روز گذشته 7 بیمار از بیمارستان مرخص شدند و شمار افرادی که دارای شرایط بحرانی هستند از هفت تن به یک مورد کاهش یافته است.

گزارش ها حاکی است تا روز گذشته ،یکشنبه، یک هزار و 724 مورد وارداتی در چین شناسایی شده است که یک هزار و 678 تن آنها درمان و از بیمارستان ها و مراکز درمانی مرخص شده اند بقیه همچنان در حال درمان هستند که شرایط یک نفر آنها وخیم است.

کمیسیون بهداشت ملی چین همچنین اعلام نمود در روز گذشته 40 بیمار ناقل خاموش از جمله دو مورد وارداتی را شناسایی نموده است گزارش می افزاید در حال حاضر 396 بیمار ناقل خاموش در چین تحت نظارت هستند که 28 مورد آنها وارداتی هستند.

شیوع ویروس کرونا معروف به کووید 19 برای نخستین بار اواسط ماه دسامبر (24 آذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین بعد از انجام یک سری تحقیقات، در 30 دسامبر سال 2019 (9 دی ماه 98) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام نمود.

ویروس کرونا تا کنون پنج میلیون و 500 هزار نفر را در سراسر دنیا مبتلا نموده است از این تعداد دو میلیون و 302 هزار درمان شده و 342 هزار نفر هم فوت شده اند دو میلیون و 850 هزار نفر هم در حال حاضر با این بیماری درگیر هستند.

این ویروس در چین هم 82 هزار و 985 تن را مبتلا کرد که از این تعداد چهار هزار و 634 تن فوت شده و 78 هزار و 268 تن نیز درمان شدند در حال حاضر تنها 83 بیمار مبتلا به کرونا در چین در حال درمان هستند که شرایط 7 تن آنها وخیم گزارش شده است.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1333

به "تعداد مبتلایان به کرونا در چین دو رقمی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد مبتلایان به کرونا در چین دو رقمی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید