ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان

به گزارش یزد بلاگ، در چارچوب مسابقات هفته پایانی لیگ برتر تیم استقلال تهران امشب در استادیوم آزادی به مصاف تیم سپاهان اصفهان خواهد رفت. طلایی پوشان برای کسب اسم قهرمانی با پرسپولیس رقابت دارند و از این رو به یه امتیاز بازی امشب احتیاج مبرمی دارند.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان

تیم استقلال تهران طی 10 مسابقه اخیر شکستی را متحمل نشده و شاگردانش طی پنج مسابقه اخیر هم به صورت متوالی به پیروزی دست یافته اند. کسب اسم سومی در جدول رده بندی آبی پوشان از چند هفته پیش مسجل شده بود و به همین دلیل کسب یا عدم کسب امتیاز در این بازی در صندلی آن ها تفاوتی ایجاد نخواهد کرد.

استقلال پیش از مصاف هفته خاتمهی مقابل تیم تحت راهنمایی محرم نویدکیا، در ملاقات مقابل نساجی مازندران درحالیکه از حریفش یک بر صفر عقب افتاده بود با نتیجه سه بر یک پیروز شد، اما حضور در این مسابقه دو محروم برای آن ها داشت. بابک مرادی با کارت قرمز جریمه شد و همینطور رشید مظاهری هم که کارت زرد گرفته بود محروم است. استقلال برای این بازی بعلاوه احمد موسوی را به علت ابتلا به کرونا در اختیار ندارد.

استقلال برای بازی امشب به طور قطعی سیدحسین حسینی را درون دروازه خواهد داشت و او پس از دو بازی مظاهری پس از مسابقه شهرآورد دوباره به ترکیب اصلی ملحق می گردد تا در بازی خاتمهی لیگ حضور داشته باشد. خط دفاعی پس از گذشت محرومیت سیاوش یزدانی به احتمال با حضور این بازیکن در کنار محمد نادری و محمد دانشگر تکمیل می گردد.

در خط میانی وریا غفوری، متین کریم زاده، فرشید اسماعیلی، مسعود ریگی و آرش رضاوند بازیکنانی هستند که به احتمال مورد نظر مجیدی برای این بازی خواهند بود.

در پی صحبت های مجیدی مبنی بر اینکه تیمش با تمام قوا برابر سپاهان بازی می نماید به نظر می رسد که استراحت بازیکنان ترکیب اصلی به خاتمه رسیده و در خط حمله هم شاهد حضور مهدی قایدی در کنار ارسلان مطهری خواهیم بود.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان به توضیح زیر است:

سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد نادری، وریا غفوری، متین کریم زاده، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

ایلنا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرارو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4302

به "ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید