ترامپ از ابتلای فرزند نوجوانش به کرونا برای اهداف انتخاباتی بهره گرفت

به گزارش یزد بلاگ، ابتلای پسر نوجوان رئیس جمهور آمریکا به ویروس کرونا با واکنش جالب توجه او و در جهت تبلیغ اهداف انتخاباتی اش همراه شد.

ترامپ از ابتلای فرزند نوجوانش به کرونا برای اهداف انتخاباتی بهره گرفت

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری رویترز، ابتلای پسر نوجوان دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به ویروس کرونا با واکنش جالب توجه او همراه شد. ترامپ در واکنش به ابتلای پسر 14 ساله خود به ویروس کرونا گفت او بسیار جوان است و سیستم ایمنی بدنی آن ها قوی است و می تواند با این ویروس مقابله کند.

رئیس جمهور آمریکا که خود و همسرش نیز به تازگی به ویروس کرونا مبتلا شده، از ابتلای فرزند نوجوانش به ویروس کرونا به عنوان فرصتی برای پیشبرد سیاست های انتخاباتی خود بهره جست و ایالت های این کشور را ترغیب به بازگشایی مدارس کرد. ترامپ که مدتهاست تلاش می کند اوضاع نابسامان آمریکا در اثر همه گیری کرونا را بویژه در هفته های اندک مانده تا روز انتخابات عادی جلوه دهد، گفت بچه ها را به مدرسه بازگردانید. ما باید بچه ها را به مدرسه بازگردانیم.

ملانیا ترامپ، همسر رئیس جمهور آمریکا بامداد پنج شنبه از ابتلای بارون ترامپ، پسر 14 ساله شان به ویروس کرونا خبر داد. به گفته همسر رئیس جمهور آمریکا، جواب آزمایش بارون ترامپ مثبت بوده، اما او هیچ علامتی از این ویروس ندارد.

دونالد ترامپ که کارنامه فاجعه باری در مقابله با بحران کرونا از خود بر جای گذاشته، فارغ از پیامد های مرگبار ویروس کرونا برای جان بچه ها و نوجوانان تلاش می کند با ترغیب ایالت های آمریکا به بازگشایی مدارس شرایط زندگی در این کشور را عادی جلوه دهد. همه این اقدامات تنها در جهت اهداف انتخاباتی ترامپ و تضمین بقای او در کاخ سفید توجیه می یابد.

شیوع ویروس کرونا تا به امروز بیش از 7 میلیون آمریکایی را گرفتار کرده است و از این تعداد بیش از 218 هزار تن جان خود را از دست داده اند.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2431

به "ترامپ از ابتلای فرزند نوجوانش به کرونا برای اهداف انتخاباتی بهره گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ از ابتلای فرزند نوجوانش به کرونا برای اهداف انتخاباتی بهره گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید