تحول بزرگ در گردشگری اردبیل با بهره برداری از نخستین پل تمام شیشه ای ایران

به گزارش یزد بلاگ، در اواخر اسفند ماه امسال از نخستین پل تمام شیشه ای ایران در شهر هیر بهره برداری خواهد شد که این جاذبه گردشگری موجب رونق گردشگری در استان اردبیل و جذب گردشگران داخلی و خارجی به این منطقه می شود.

تحول بزرگ در گردشگری اردبیل با بهره برداری از نخستین پل تمام شیشه ای ایران

جواد زنجانی در بازدید از عملیات اجرایی نخستین پل تمام شیشه ای ایران در هیر با تقدیر از سرمایه گذار این مجموعه گردشگری بیان نمود که اهمیت به توسعه گردشگری و توسعه آن در اردبیل به عنوان یک فرصت و پوئن مثبت نیازمند تدوین برنامه ریزی های اساسی است تا بتوانیم کمبودها و خلاهای موجود را با استفاده از ابزارها و امکاناتی که داریم، برطرف کرده و توسعه اردبیل را رونق بخشیم.

وی با اشاره به اهمیت توسعه گردشگری در توسعه اشتغال زایی نیز گفت که بی شک می توان در آینده ای نزدیک فرصت های شغلی متعدد و مناسبی را در اردبیل در صورت حمایت از سرمایه گذاران و برداشتن موانع و سنگ اندازی ها ایجاد کرد که این امر زمینه ساز توسعه منطقه و در نهایت استان خواهد بود.

فرماندار اردبیل در ادامه اضافه کرد:

در حال حاضر برای تکمیل نخستین پل تمام شیشه ای ایران در هیر اهتمام و تلاش همه جانبه ای وجود دارد و در اواخر اسفند ماه این پروژه به بهر ه برداری می رسد.

زنجانی با بیان این که اجرای طرح زمستان بیدار، یکی از اولویت های استاندار اردبیل است، بیان نمود:

پروژه پل هیر جزو این طرح ها بوده که تحول عظیمی در بخش گردشگری استان با بهره برداری از این پروژه به وجود می آید و شاهد افزایش چشم گیر گردشگران داخلی و خارجی در منطقه با بهره برداری از این پروژه خواهیم بود.

سرمایه گذار این مجموعه به گفته این مقام مسئول در قبال اجرای این پروژه به تمام تعهدات خود عمل کرده و مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی استان نیز باید هر چه زودتر نسبت به تکمیل زیرساخت های پروژه اقدام کنند تا هیچ مسئله ای باقی نماند.

فرماندار اردبیل یکی از پروژه های مهم گرشگری این استان را پروژه پل هیر برشمرد و بیان نمود:

این پروژه از طریق سرمایه گذاران مجموعه و به صورت ویژه و با استانداردهای نوین در حال احداث است.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اسفند 1400 بروزرسانی: 22 اسفند 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4732

به "تحول بزرگ در گردشگری اردبیل با بهره برداری از نخستین پل تمام شیشه ای ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحول بزرگ در گردشگری اردبیل با بهره برداری از نخستین پل تمام شیشه ای ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید