تبلت مجذوب کننده و مرموز آنر V7 Pro

به گزارش یزد بلاگ، کمپانی چینی آنر HONOR اخیراً تأیید نموده است که تبلت تازه و گران قیمت خود HONOR V7 Pro را در رویداد رسمی HONOR Magic3 در تاریخ 12 اگوست (21 مرداد ماه) رونمایی خواهد نمود. این تبلت پیش از این شاهد بعضی درز اطلاعات و شایعات مختلف بوده است اما این اطلاعات در حد شایعه باقی ماند و کمپانی سازنده تا به امروز به شدت از ارائه اطلاعات درخصوص این محصول خودداری نموده است. اما اکنون، به لطف یک افشاگر، ما همه چیز (به جز قیمت) را راجع به این تبلت پرچمدار آینده از برند سابق هواوی می دانیم.

تبلت مجذوب کننده و مرموز آنر V7 Pro

به گزارش خبرنگاران، در این خصوص باید گفت که Ishan Agarwal، یک افشاکننده مطرح دنیای فناوری، با وبسایت فناوری MySmartPrice همکاری نموده است تا مشخصات کامل تبلت آینده HONOR V7 Pro را به اشتراک بگذارد. به گفته این افشاکننده سرشناس، این تبلت ممکن است در بازارهای جهانی با نام HONOR Tab V7 Pro عرضه گردد، با این حال در این نوشته ما این دستگاه را با همان نام HONOR V7 Pro معرفی خواهیم کرد چرا که در کشور مبدا سازنده با همین نام شناخته می گردد.

نکته جالب توجه این است که نسخه قبلی HONOR V7 Pro، در بیانیه رسمی مطبوعاتی بین المللی با نام HONOR ViewPad 6 شناخته می شد و حالا ما شاهد نامی متفاوت هستیم. به هرحال ما تا به امروز درباره در دسترس بودن تبلت آینده HONOR V7 Pro در خارج از کشور مبدا برند، اطلاعات چندانی در دست نداریم و نمی دانیم که این محصول راهی بازارهای بین المللی می گردد یا خیر.

به هر حال، با توجه به گفته های Ishan Agarwal، تبلت HONOR V7 Pro دارای یک صفحه ال سی دی 11 اینچی با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل، 267 PPI، نرخ تازه سازی 120 هرتز و نسبت تصویر 16:10 است. به گزارش خبرنگاران، این دستگاه بعلاوه مجهز به تراشه Dimensity 1300T مدیاتک، معروف بهKompanio 1300T است. تبلت HONOR V7 Pro در چند پیکربندی مختلف از جمله؛ 6 گیگابایت رم به همراه 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، 6 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، 8 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و 8 گیگابایت رم به همراه 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، در دسترس خواهد بود.

در مورد نرم افزار، این تبلت تازه Magic UI 5.0 را اجرا می نماید اما متأسفانه افشاکننده نام سیستم عامل اصلی را ذکر نمی نماید. به گزارش خبرنگاران، با این حال طبق شایعات موجود، نسخه تازه سیستم عامل تلفن همراه HONOR می تواند حداقل در چین بر اساس HarmonyOS باشد. علاوه بر این، تبلت HONOR V7 Pro دارای یک دوربین دوگانه در پشت است که شامل یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است. باتری 7250 میلی آمپر ساعتی این تبلت هم با پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 وات ارائه می گردد. گفته می گردد این تبلت به صورت LTE و انواع WiFi فقط در دسترس خواهد بود. ابعاد این دستگاه 252.1 در 163.6 در 7.2 میلی متر و وزن آن 485 گرم است. آخرین و مهمترین نکته در مورد تبلت HONOR V7 Pro این است که این دستگاه دارای پورت USB Type C خواهد بود و از قلم و بعلاوه لوازم جانبی همانند صفحه کلید شناور، پشتیبانی می نماید.

منبع: Gizmochina، MySmartPrice

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: فرارو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4343

به "تبلت مجذوب کننده و مرموز آنر V7 Pro" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلت مجذوب کننده و مرموز آنر V7 Pro"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید