آنالیز احتمال آقای گلی طارمی در لیگ پرتغال، دو هفته سرنوشت ساز

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران، هرچند شانس تیم فوتبال پورتو برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ پرتغال کم است اما مهدی طارمی مهاجم ایرانی این تیم برای رسیدن به یک عنوان شخصی و حائز اهمیت در دو هفته پایانی این رقابت ها به میدان می رود.

آنالیز احتمال آقای گلی طارمی در لیگ پرتغال، دو هفته سرنوشت ساز

پورتو شب گذشته در چارچوب هفته سی و دوم لیگ پرتغال با نتیجه 5 بر یک فارنسی را شکست داد. طارمی در این بازی دو گل زد و دو پاس گل داد. مهاجم تیم ملی ایران حالا 15 گل زده در لیگ پرتغال دارد و رقابتش برای کسب عنوان آقای گلی با حساسیت و توجه ویژه تری دنبال خواهد شد.

طارمی سه رقیب جدی برای رسیدن به صدر جدول گلزنان دارد. سفروویچ و گونکالوس به ترتیب از بنفیکا و اسپورتینگ هر کدام 18 گل به ثمر رسانده اند و گونزالز بازیکن توندلا هم 14 گله است.

بنفیکا، اسپورتینگ و توندلا امشب در چارچوب هفته سی و دوم لیگ پرتغال به مصاف رقبای خود خواهند رفت. در صورتی که سه بازیکن مدعی این تیم ها در گلزنی ناکام باشند، در این صورت طارمی شانس بیشتری خواهد داشت تا در دو هفته آینده در راستا رسیدن به عنوان آقای گلی قدم بردارد.

طارمی فصل گذشته هم نشان داد می تواند ورق را در هفته های پایانی به سود خود برگرداند. او فصل قبل با پیراهن تیم ریوآوه تا هفته پایانی 16 گل زده بود اما در ملاقات آخر توانست دو گل دیگر به ثمر برساند و همراه با پیتزی و وینیسیوس از بنفیکا در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در پورتو آمار درخشانی از خود بر جای گذاشته است. او علاوه بر 15 گل در لیگ، 5 گل در جام حذفی و 2 گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است. طبق اعلام سایت زیرو زیرو، طارمی تا اینجای کار 9 پاس گل هم داده است و از این حیث می تواند ارزشمندترین مهاجم پرتغال باشد بخصوص که وی هفت پنالتی هم برای پورتو گرفته است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3899

به "آنالیز احتمال آقای گلی طارمی در لیگ پرتغال، دو هفته سرنوشت ساز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز احتمال آقای گلی طارمی در لیگ پرتغال، دو هفته سرنوشت ساز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید