اولین کلین شیت لیگ رجحان مجیدی، باز نشدن دروازه بعد از 216 روز

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران، گرچه ملاقات تیم های استقلال و تراکتور به لحاظ امتیازی اتفاق چندان مثبتی را برای آبی پوشان رقم نزد، اما در این بازی دروازه آنها بسته ماند تا نخستین کلین شیت شان با راهنمایی فرهاد مجیدی در لیگ برتر رخ داده باشد. پیش از این هرگز آبی ها در این فصل از لیگ برتر با راهنمایی مجیدی پیروز به کلین شیت نشده بودند.

اولین کلین شیت لیگ رجحان مجیدی، باز نشدن دروازه بعد از 216 روز

آخرین باری که دروازه استقلال در یک بازی لیگ فزونی بسته ماند، به هفته سیزدهم و بازی مقابل شهر خودرو باز می شود که آنها با راهنمایی استراماچونی در روز 14 آذر میهمان خود را با تک گل دیاباته شکست دادند و بعد از آن به صدر جدول رسیدند. آبی پوشان پس از آن 9 بازی در لیگ برتر را بدون کلین شیت سپری کردند تا خاتمه این اتفاق برابر تراکتور برای آنها به وقوع بپیوندد.

ناگفته نماند استقلال با راهنمایی مجیدی دو بار در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برابر الکویت و الریان که به پیروزی های پرگل 3 بر صفر و 5 بر صفر رسیده بود پیروز به کلین شیت شده بود و ملاقات با تراکتور نخستین کلین شیت تیم مجیدی در لیگ برتر است که بعد از 216 روز رخ داد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1706

به "اولین کلین شیت لیگ رجحان مجیدی، باز نشدن دروازه بعد از 216 روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین کلین شیت لیگ رجحان مجیدی، باز نشدن دروازه بعد از 216 روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید