اولین مشکل سری آیفون 14؛ اختلال در فیس تایم و آی مسیج!

به گزارش یزد بلاگ، با عرضه سری آیفون 14 اپل، بسیاری از خریداران مشتاقانه منتظر بودند تا گوشی های هوشمند تازه را به دست بگیرند. این سری به ویژه مدل های پرچمدار شاهد ارتقا های بزرگی هستند که در واقع آخرین تکنولوژی غول بزرگ فناوری جهان محسوب می شود، اما این سری به طرز عجیبی شاهد نقدها بسیار زیادی از سوی کارشناسان است.

اولین مشکل سری آیفون 14؛ اختلال در فیس تایم و آی مسیج!

به گزارش خبرنگاران به نقل از rahnamato، در چنین شرایطی، اکنون خبر می رسد که تغییرات نو نرم افزاری در این گوشی ها سبب ایجاد اختلال در عملکرد FaceTime و iMessage این سری شده است. غول کوپرتینویی به تازگی سند پشتیبانی نوی را به اشتراک گذاشته است که در آن خریداران را در مورد مسائل سری نو آیفون 14 آگاه می کند.

در این سند پشتیبانی، این برند بیان می کند که نوترین مدل های آیفون 2022 با مسائل خاصی در رابطه با برخی از برنامه های اصلی محبوب مانند FaceTime و iMessage روبرو است. علاوه بر این، این شرکت گفت که بیش از یک اشکال وجود دارد که هر دوی این برنامه ها را تحت تأثیر قرار می دهد.

ظاهرا یکی از باگ ها، دریافت پیام ها و تماس ها را سخت می کند. یکی دیگر از مسائل شناخته شده، دیدن حباب های چت سبز به جای حباب های چت آبی هنگام ارسال متن است. سایر اشکالات شامل افرادی است که پیام هایی را از نمایه اشتباه و مکالمه ها در پیام ها دریافت می کنند، که چت ها حتی به عنوان دو رشته مجزا نیز نشان داده می شوند.

اپل می گوید بیشتر این مسائل با به روزرسانی iOS 16.0.1 برطرف می شوند و این نسخه برای همه آیفون هایی که واجد شرایط آخرین ارتقای نرم افزار هستند، عرضه می شود؛ بنابراین اساساً، هنگامی که سری نو آیفون 14 را به دست می گیرید، بهترین کار این است که دستگاه را فوراً در طی مراحل راه اندازی اولیه به روز کنید. همچنین می توانید به تنظیمات > عمومی > به روز رسانی نرم افزار بروید و دستگاه خود را به روز کنید تا از شر این مسائل خلاص شوید.

منبع: فرارو
انتشار: 29 شهریور 1401 بروزرسانی: 29 شهریور 1401 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4885

به "اولین مشکل سری آیفون 14؛ اختلال در فیس تایم و آی مسیج!" امتیاز دهید

1 کاربر به "اولین مشکل سری آیفون 14؛ اختلال در فیس تایم و آی مسیج!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین مشکل سری آیفون 14؛ اختلال در فیس تایم و آی مسیج!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید