اسکوچیچ: بازیکنان جدیدی را مدنظر داریم، به مردم ایران قول صعود به جام جهانی داده ام

به گزارش یزد بلاگ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: به بازیکنان جدیدی نگاه داریم که احتمال دارد به لیست تیم ملی اضافه شوند.

اسکوچیچ: بازیکنان جدیدی را مدنظر داریم، به مردم ایران قول صعود به جام جهانی داده ام

به گزارش و به نقل از سایت رسمی فیفا، تیم ملی فوتبال ایران در سال های اخیر یکی از تیم های حاضر در جام جهانی بوده و با کارلوس کی روش در جام جهانی 2014 برزیل حاضر شد و اولین تیم آسیایی بود که پیروز شد به جام جهانی 2018 روسیه راه یابد.

تیم ملی ایران درحالی از صعود به مرحله بعدی جام جهانی بازماند که عملکرد خوبی مقابل اسپانیا، پرتغال و مراکش داشت.

بعد از جدایی کارلوس کی روش، فدراسیون فوتبال ایران مارک ویلموتس بلژیکی را به عنوان سرمربی انتخاب کرد، اما پس از کسب نتایج ناامید کننده در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا، این مربی تغییر کرد و در حال حاضر دراگان اسکوچیچ سرمربی است.

اسکوچیچ در گفت وگویی، گفت: مسئولیت هدایت تیم ایران افتخار بزرگی است. تعهد و مسئولیت من دربرابر 80 میلیون ایرانی که از تیم ملی حمایت می کنند، بسیار زیاد است. من برای این پروژه آماده و با عزم و اراده زیاد دنبال آن هستم.

سرمربی 51 ساله که تمام دوران مربیگری خود را در باشگاه های کرواسی و کشور های حاشیه خلیج فارس گذراند، با وجود نداشتن تجربه ملی، حالا سرمربی ایران است و در این خصوص، گفت: برخلاف باشگاه، کار در تیم ملی به شما امکان می دهد تا از یک استخر بزرگ از بازیکنان قابلیت انتخاب داشته باشید تا فلسفه خود را پیاده کنید. اگرچه نکته منفی این است که شما زمان محدودی برای اجرای ایده های خود دارید.

اسکوچیچ گفت: به بازیکنان جدیدی نگاه داریم که احتمال دارد به لیست تیم ملی اضافه شوند. تصور روشنی از آنچه که برای بهبود عملکردمان لازم است، دارم.

البته ایران پس از 2 شکست در حال حاضر در رده سوم گروه C است و سرمربی تیم ملی درباره خطر حذف ایران هم، گفت: جایگاه فعلی تیم ما بد است، اما هنوز ناامید نشده ایم. 3 مسابقه از 4 بازی پیش رو در خانه خواهد بود و حمایت گسترده ای از هواداران مان را خواهیم داشت. همچنین اعتقاد دارم گروهی از بازیکنان با کیفیت داریم. ما به تمام تیم ها از جمله کامبوج و هنگ کنگ هم احترام بگذاریم.

ایران تا به امروز 5 بار به جام جهانی صعود کرده است و اسکو در خصوص سومین صعود به جام جهانی، گفت: ما به مردم ایران قول داده ایم که دوباره به جام جهانی بر می گردند و تمام تلاشمان را برای تحقق این قول انجام خواهیم داد.

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1040

به "اسکوچیچ: بازیکنان جدیدی را مدنظر داریم، به مردم ایران قول صعود به جام جهانی داده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکوچیچ: بازیکنان جدیدی را مدنظر داریم، به مردم ایران قول صعود به جام جهانی داده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید