استارت آزادکاران تیم ملی بعد از لیگ، دورخیز برای کسب همه سهمیه ها

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابتهای دنیای 2019 قزاقستان با یک مدال طلا، یک نقره و دو مدال برنز در رده چهارم دنیا نهاده شد و دو سهمیه از 6 سهمیه المپیک 2020 توکیو را هم کسب کرد.

استارت آزادکاران تیم ملی بعد از لیگ، دورخیز برای کسب همه سهمیه ها

کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد بعد از بازگشت از قزاقستان برنامه خاصی برای این تیم نداشتند، اما گفته می گردد این تیم بزودی بعد از خاتمه رقابتهای لیگ برتر، استارت جدی خود را برای حضور در میادین پیش رو خواهد زد.

ابراهیم مهربان مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در تشریح شروع برنامه های این تیم به خبرنگاران گفت: ما در رقابتهای جهانی پیروز به کسب دو سهمیه المپیک شدیم که برای رسیدن به ترکیب کامل باید چهار سهمیه دیگر هم در میادین گزینشی پیش رو بدست آوریم. طبیعتا کار سختی را پیش رو داریم و به همین دلیل کسب 4 سهمیه باقی مانده المپیک از اولویت های ماست.

وی با تاکید بر اینکه زمان زیادی تا المپیک 2020 توکیو باقی نمانده گفت: ما راستا پر فراز و نشیبی را تا رسیدن به المپیک داریم و باید از حداکثر داشته هایمان برای رسیدن به هدف اصلی سود ببریم. همانطور که گفتم یکی از اولویت های ما تا زمان حضور در المپیک، کسب تمامی سهمیه هاست و سپس کسب بهترین نتیجه در این آوردگاه بزرگ.

مربی تیم ملی کشتی آزاد رسیدن به اهداف را دور از ذهن ندانست و ادامه داد: بچه های ما بارها در میادین بزرگ جهانی و المپیک نشان داده اند توان انجام کارهای غیرقابل باور را دارند. مطمئنا این بار هم اگر با حمایت و همراهی کافی از سوی متولیان ورزش روبرو شویم می توانیم به تکرار نتایج درخشان و طلایی امیدوار باشیم.

مهربان خاطر نشان کرد: ما هنوز 4 سهمیه از مجموع 6 وزن المپیکی را کسب نکردیم و باید قبول کرد که کار بسیار سخت و حساس را در پیش داریم، به همین دلیل باید کارهای تیم ملی را هر چه زودتر و طبق برنامه های کادر فنی تیم ملی شروع کنیم. با توجه به رقابتهای لیگ برتر و همچنین میادین پیش رو در نظر داریم بلافاصله بعد از خاتمه رقابتهای لیگ برتر استارت اردوها را بزنیم.

وی در خاتمه گفت: اعضای کادر فنی در طول برگزاری پیکارهای لیگ هم مشغول بررسی عملکرد آزادکاران جوان و مستعد هستند تا به خوبی از توانایی داشته های خودمان مطلع باشیم. بطور کلی رقابتهای لیگ را می توان بهترین میدان داخلی برای عرض اندام نفرات مستعد خواند که شاید به جز لیگ فرصت مناسبی برای اثبات استعداد و توانایی خود نداشته باشند.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 77

به "استارت آزادکاران تیم ملی بعد از لیگ، دورخیز برای کسب همه سهمیه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استارت آزادکاران تیم ملی بعد از لیگ، دورخیز برای کسب همه سهمیه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید