ادامه رسیدگی به درخواست های ویزای توریستی و eTA

به گزارش یزد بلاگ، دیروز اول جولای کانادا بار دیگر آغاز به رسیدگی به درخواست ویزاهای توریستی و eTA نموده است. با اینکه محدودیت های سفر به کانادا همچنان برقرار است اما اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا برای جلوگیری از انباشته شدن درخواست های در آینده، از همین الان اقدام به رسیدگی نموده است.

ادامه رسیدگی به درخواست های ویزای توریستی و eTA

اداره مهاجرت کانادا بعلاوه بیان نموده است که به خاطر محدودیت های سفر، بیشتر افراد در این برهه از زمان قادر به سفر به کانادا نخواهند بود. افرادی که بیش از 15 روز قصد ماندن در کنار خانواده خود در کانادا را دارند و یا برای اهدافی اساسی نظیر کار دارای مهارت (اسکیدورکرها) به کانادا می آیند از این محدودیت ها معافی هستند. مسافران بعلاوه باید به ماموران آزانس خدمات مرزی کانادا ثابت نمایند که سفرشان به منظور هدفی اساسی و مهم است.

لازم به ذکر است اداره مهاجرت بعلاوه به درخواست های ویزای تحصیلی کانادا، ویزای کاری کانادا و اقامت دائم رسیدگی می نماید. در حال حاضر هیچ درخواست کاغذی برای مدارک مهاجرتی این درخواست ها پذیرفته نمی گردد. کانادا تدابیری اندیشیده است تا متقاضیان برای تکمیل تمام مراحل منجمله انگشت نگاری و ارائه اطلاعات بیومتریک زمان کافی در اختیار داشته باشند.

بعلاوه در سراسر دنیا مراکز انگشت نگاری یا VAC بازگشایی شده است. علاوه بر این، افرادی که از خارج وارد کانادا می شوند باید خود را تا 14 روز قرنطینه نمایند. بعلاوه، مسافران خارجی باید برنامه قرنطینه خود را به ماموران مرزی ارائه نمایند. کانادا بعلاوه اعلام نموده است که محدودیت های سفر به کانادا تا 31 جولای تمدید شده است.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4640

به "ادامه رسیدگی به درخواست های ویزای توریستی و eTA" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه رسیدگی به درخواست های ویزای توریستی و eTA"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید