کشف مقادیری سلاح از بقایای تروریست ها در حومه غربی استان درعا

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از سانا، منابع نظامی سوری اعلام کردند که مقادیر زیادی سلاح از بقایای تروریست ها در حومه غربی استان درعا کشف و ضبط شده است.

کشف مقادیری سلاح از بقایای تروریست ها در حومه غربی استان درعا

این منابع اعلام کردند: مقادیر زیادی سلاح های سبک و متوسط همراه با مهمات روز چهارشنبه توسط مقامات ذیصلاح در استان درعا کشف و ضبط شد.

یک فرمانده امنیتی بدون اشاره به تعداد سلاح های کشف شده به خبرنگار سانا گفت: این سلاح ها که تعداد آن ها چشمگیر و بسیار متنوع است قرار بود توسط تروریست ها به صوررت قاچاق به فروش برسد اما با همکاری ثمربخش بین مقامات ذی ربط و مردم استان درعا به هنگام بازرسی از مزارع حومه غربی این استان کشف و ضبط شد.

این فرمانده امنیتی که به نام وی اشاره ای نشده است، گفت که سلاح های کشف شده شامل اسلحه اتوماتیک و آرپی جی، سلاح مخصوص تک تیرانداز و مسلسل از نوع پی کی سی گلوله مسلسل پی کی سی و دوشکا 14. 5 میلی متری و نارنجک دستی است.

وی تاکید نمود که مقامات امنیتی سوریه به وظایف خود ادامه می دهند تا همه تروریست ها و باقی مانده آنها را که به طور غیرقانونی سلاح در اختیار دارند و علیه امنیت کشور و شهروندان این کشور اقدامات مخربی را انجام می دهند، خلع سلاح نمایند.

ارتش و نیروهای مسلح سوریه اوایل مرداد 1397 با شکست داعش و تروریست ها به طور کامل بر استان درعا در جنوب این کشور مسلط شدند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3556

به "کشف مقادیری سلاح از بقایای تروریست ها در حومه غربی استان درعا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف مقادیری سلاح از بقایای تروریست ها در حومه غربی استان درعا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید