شرایط کمتر دیده شده از پپ گواردیولا

به گزارش یزد بلاگ، دوربین های تلویزیونی پیش از آغاز نیمه دوم ملاقات آرسنال و منچسترسیتی تصویری جالب را از پپ گواردیولا شکار کردند.

شرایط کمتر دیده شده از پپ گواردیولا

به گزارش ورزش سه منچستر سیتی در هفته های اخیر به قدرت فوق العاده و کم نقص عمل نموده که حالا بسیاری از همین حالا قد هستند که شاگردان پپ گواردیولا شانس اول کسب عنوان قهرمانی در رقابت های لیگ برتر انگلیس محسوب می شوند.

اما منچسترسیتی در مسابقه امروز برابر آرسنال به یک سد محکم برخورد نموده است. توپچی ها نیز آن در هفته های گذشته فوق العاده عمل نموده اند و بعد از چند فصل حالا دوباره برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کوشش می نمایند. در واقع تیم کاملاً امیدوار نماینده بازی می نماید و بعد از مدت ها طرفداران این تیم کاملاً از شرایط تیم شان راضی هستند.

نیمه اول بازی آرسنال و منچسترسیتی با فزونی محسوس تیم میکل آرتتا به خاتمه رسید. آرسنال چند موقعیت گلزنی روی دروازه سیتی ایجاد کرد و شاید تیم گواردیولا خوش شانس بود که تنها با باخت یک گل راهی رختکن شد. اما پیش از آغاز نیمه دوم دوربین های تلویزیونی پپ گواردیولا را در شرایط جالب شکار کردند. جایی که سرمربی اسپانیایی کاملاً کلافه به نظر می رسید و به نوعی به بازگشت تیمش در نیمه دوم فکر می کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 7 اسفند 1400 بروزرسانی: 7 اسفند 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4716

به "شرایط کمتر دیده شده از پپ گواردیولا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط کمتر دیده شده از پپ گواردیولا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید