هاشمی: تلاش می کنیم تا به شرایط مدنظرمان برسیم، صمد و ارسلان مقابل پالایش مصدوم شده بودند

به گزارش یزد بلاگ، سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران گفت: از دورانی که بازی می کردم یاد گرفتم تا همیشه تلاش کنم حالا هم همین کار را می کنیم تا به شرایط مدنظرمان برسیم.

هاشمی: تلاش می کنیم تا به شرایط مدنظرمان برسیم، صمد و ارسلان مقابل پالایش مصدوم شده بودند

به گزارش ، مصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران، پس از پیروزی مقتدرانه تیمش برابر مس کرمان در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر بسکتبال گفت: شرایط لیگمان به گونه ای است که هر کسی می تواند برای دیگری مشکل ساز شود و هیچ تیمی از پیش برنده بازی نیست، در این دیدار به نتیجه توجهی نداشتیم و تصور می کنم تنها بازیکنان تلاش کردند تا به این پیروزی ارزشمند دست یابند.

او درباره رشد مهرام در این هفته های قبل نسبت به دور رفت لیگ نیز گفت: من از زمانی که بازی می کردم یاد گرفتم که تنها تلاش کنم، این کار را ادامه خواهیم داد تا به شرایط مد نظرمان برسیم.

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا از اعضای کادرفنی کسی مسابقات لیگ را زیر نظر دارد؟ بیان نمود: بگذارید من در مورد تیم ملی صحبت نکنم، چون خود مسئولان در جریان هستند و قطعا کسانی وجود دارند که لیگ را زیر نظر داشته باشند. من در مورد تیم خودم صحبت می کنم.

او در مورد بازی غیبت صمد نیکخواه بهرامی و ارسلان کاظمی نیز گفت: دقیقه 12 بازی با نفت آبادان هر دو آن ها مصدوم شدند و به همین دلیل در بازی امروز آن ها را نداشتیم.

مصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال مهرام در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری بازی های لیگ بسکتبال در سالن افراسیابی هواداران بیشتری را به سالن مسابقات نمی کشاند؟ توضیح داد: قطعا اگر بازی ها کم کم به مراحل حساس تر برسند، نه تنها سالن افراسیابی، بلکه سالن های بزرگ تر موجود در وسط شهر هم مملو از تماشاگر می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 409

به "هاشمی: تلاش می کنیم تا به شرایط مدنظرمان برسیم، صمد و ارسلان مقابل پالایش مصدوم شده بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاشمی: تلاش می کنیم تا به شرایط مدنظرمان برسیم، صمد و ارسلان مقابل پالایش مصدوم شده بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید