نتایج نهایی سوپرلیگ دوچرخه سواری کوهستان کشور مشخص شد

به گزارش یزد بلاگ، محمدجواد کشاورز رئیس هیأت دوچرخه سواری استان فارس در خصوص سرانجام این مسابقات در مصاحبه با خبرنگاران، بیان نمود: مرحله دوم و سرانجامی سوپر لیگ دوچرخه سواری کوهستان آقایان و بانوان باشگاههای کشور در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان و در دو رشته کراس کانتری و دانهیل به میزبانی استان فارس برگزار گشت که در رشته کراس کانتری و در هر 2 رده سنی، تیم بیشاپور کازرون به مقام نخست دست یافت.

نتایج نهایی سوپرلیگ دوچرخه سواری کوهستان کشور مشخص شد

کشاورز افزود: رقابت های رشته کراس کانتری با شرکت 90 دوچرخه سوار به میزبانی شهرستان کازرون برگزار گشت که در مجموع مراحل اول و دوم در کراس کانتری جوانان، فاطمه عباسی از تیم بیشاپور کازرون و در کراس کانتری بزرگسالان، فرانک پرتو آذر از تیم ولوو سلوشنز به مقام قهرمانی رسیدند.

رئیس هیأت دوچرخه سواری استان فارس در خصوص نتایج مسابقات رشته دانهیل نیز بیان داشت: مسابقات رشته دانهیل با شرکت 40 دوچرخه سوار روز جمعه 19 آذر به میزبانی پیست دراک شیراز برگزار گشت که در مجموع مراحل اول و دوم، تیم صنعت مس کرمان به مقام قهرمانی رده سنی بزرگسالان آقایان دست یافت و حسین زنجانیان از تیم Always Vigor زنجان در بخش انفرادی بزرگسالان به عنوان قهرمانی رسید.

وی در ادامه افزود : همچنین در بخش جوانان آقایان، تیم Always Vigor زنجان قهرمان شد و محمد محسنی از تیم زنجانیان بر سکوی نخست کشور ایستاد، ضمن آنکه در رده بانوان سمیه داود آبادی از تیم بایک شاپ الف قزوین به عنوان قهرمانی دست یافت و در همین بخش خانم راحله داود آبادی از هیأت دوچرخه سواری شیراز عنوان سوم را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگاران، مرحله نخست سوپر لیگ دوچرخه سواری کوهستان باشگاه های کشور به میزبانی استان قزوین و مرحله دوم این مسابقات به میزبانی استان فارس برگزار گشت که نتایج بدست آمده بر اساس جمع بندی هر دو مرحله محاسبه شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 بهمن 1400 بروزرسانی: 10 بهمن 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4686

به "نتایج نهایی سوپرلیگ دوچرخه سواری کوهستان کشور مشخص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج نهایی سوپرلیگ دوچرخه سواری کوهستان کشور مشخص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید